اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اندیمشک:

مسئله انرژی هسته‌ای و دستاوردهای آن از کشف نفت در کشورمان مهم‌تر است

امام جمعه اندیمشک گفت: مسئله انرژی صلح آمیز هسته‌ای و دستاوردهای آن برای ما از کشف نفت در کشورمان مهم‌تر و اساسی‌تر است.

مسئله انرژی هسته‌ای و دستاوردهای آن از کشف نفت در کشورمان مهم‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران اظهار کرد: مساله هسته‌ای نماد پیشرفت و بالندگی و استقلال همه جانبه ایران اسلامی است و اهمیت این مساله از کشف نفت در کشورمان مهم‌تر و اساسی‌تر می‌باشد.

وی با گرامی داشت 20فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای تصریح کرد: اهمیت این دانش و فناوری که به دست دانشمندان جوان محقق شده برای کشور بسیار مهم و ضروری می‌باشد و ما نیز وظیفه داریم که از دستاورد‌های آن حفاظت و نگهداری کنیم.

امام جمعه اندیمشک ابراز داشت: رابطه ما با آمریکا در طول تاریخ هزینه‌های سنگین، منفی و غیر قابل جبرانی بر کشور و مردم ما تحمیل کرده است و آنان همیشه به دنبال ضربه زدن به این نظام الهی بوده‌اند که مستندات تاریخی گواه و شاهد این موضوع می‌باشد.

حجت الاسلام خدامی با گرامی داشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی به دست منافقین کور دل افزود: رشادت‌های این فرمانده دلاور و رشید ولایت که خالصانه جان خود را برای دفاع از وطن و حریم اسلام و انقلاب در طبق اخلاص نهاد از ذهن مردم قدر‌شناس کشورمان هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/72020/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول