اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

پیشرفت‌های دانشمندان هسته‌ای ایران موجب نگرانی دشمنان شده است

امام جمعه کوهبنان گفت: دانشمندان جوان هسته‌ای ایران اسلامی با تخصص و تعهد خود در حدی پیش رفتند که سبب حیرت و نگرانی دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم شدند.

پیشرفت‌های دانشمندان هسته‌ای ایران موجب نگرانی دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان،‌ حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد صاحب الزمان (عج) کوهبنان با استناد به آیات و روایات مردم را به داشتن تقوای الهی دعوت کرد.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) وحدت جامعه اسلامی را در پرتو امامت و رهبری اهل بیت (ع) می‌داند  که اگر امت اسلامی به این امامت تن داده بودند و رهبری جامعه اسلامی در مسیر الهی خود قرار گرفته بود، لذا امروز شاهد این همه اختلاف و چند گانگی در جامعه اسلامی نبودیم.

امام جمعه کوهبنان گفت: نقش وحدت و رهبری را در انقلاب اسلامی شاهد بودیم که حضرت امام خمینی (ره) با آن سیاست، مدیریت، آینده‌نگری و اندیشه ناب اسلامی چگونه مبارزه با قوی‌ترین حکومت تاریخی که همه دنیا یار و یاور آن بودند را سرنگون کرد و هدف انقلاب را تحقق بخشید که حاکمیت قرآن و احکام نورانی اسلام بود.

صالح‌نیا تصریح کرد: امروز پس از 35 سال با وجود تمام دشمنی‌ها، توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها انقلاب شکوهمند ملت سرافراز، مقاوم، فداکار و شهیدپرور ایران اسلامی به راه خود تحت زعامت و رهبری رهبر حکیم، فرزانه، اندیشمند، سیاستمدار، موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس همچنان با صلابت و قدرت به راه با شکوه و عظمت خود ادامه مسیر می‌دهد و به اعتراف دشمنان تمام توطئه‌ها، نقشه‌ها و برنامه‌های آنها را در هم می‌شکند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: امروز شما برادران و خواهران ایمانی شاهد شکست انقلاب مردم مصر هستید که تنها عامل شکست آن عدم وحدت در رهبری انقلاب این کشور است به گونه‌ای که امروز آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی و غربی نگذاشتند یک سال از انتخابات مردم مصر بگذرد و رئیس جمهور قانونی این کشور که منتخب مردم بود، سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرد.

صالح‌نیا گفت: این حرکت‌ها هشدار و زنگ خطری برای همه جنبش‌های اسلامی و قیام‌های مردمی است که رهبری واحد را بر اختلاف و تفرقه ترجیح می‌دهند و با انتخاب رهبری آگاه به زمان، آینده‌نگر، سیاستمدار و موقعیت‌شناس به راه حاکمیت احکام نورانی اسلام ادامه دهند.

وی تصریح کرد: طبق سخن حضرت زهرا ( س ) رهبری حاکم دینی و اسلام‌شناس می‌تواند، تمام نقشه‌ها و توطئه‌ها را خنثی کند و به فرموده امام عظیم‌الشأن (ره) پشتیبان ولی‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

امام جمعه کوهبنان با اشاره به 18 فروردین روز جهانی بهداشت و روز سلامتی افزود: همگان باید تلاش کنند، نسبت به  اجرای برنامه غذایی مناسب و ورزش مبادرت ورزند و بدانند، کم‌خوری و رعایت خوب خوردن مهمترین عامل در کاهش بیماری‌ها است.

صالح‌نیا به 19 فروردین سالروز شهادت آیت‌الله سید محمدباقر صدر و خواهرش بنت‌الهدی توسط رژیم سابق بعث عراق در سال 59 اشاره کرد و بیان داشت: علما طی تاریخ هر جا که احساس کردند، اسلام و قرآن در خطر است، وارد میدان شدند و تا مرز شهادت از هدف مقدس خویش دفاع کردند.

وی به 20 فروردین سالروزر قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا و روز ملی فناوری انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: دانشمندان جوان هسته‌ای ایران اسلامی با تخصص و تعهد خود در حدی پیش رفتند که سبب حیرت و نگرانی دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم شدند.

این مسئول با اشاره به سالروز شهادت بسیجی متفکر شهید سید مرتضی آوینی در سال 72 و سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی به دست گروهک منافقین در سال 78 اظهار داشت: خون شهدا در تمام اعصار و دوران سبب حفظ اسلام و قرآن شده است.

انتهای پیام/80012/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول