اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

یادواره 35 شهید منطقه داوران رفسنجان برگزار شد

سیزدهمین یادواره 35 شهید گلگون کفن منطقه داوران رفسنجان برگزار شد.

یادواره 35 شهید منطقه داوران رفسنجان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) یادواره 35 شهید منطقه داوران با حضور مقامات استانی و شهرستان رفسنجان در محل مسجد امام روستای داوران برگزار شد.

مسئول ستاد یادواره شهدای داوران در این مراسم با بیان اینکه زندگی ائمه اطهار (ع) سرشار از درس است که ما باید سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، اظهار داشت: آن بزرگواران چراغ هدایت ما در روی زمین هستند و علم و معرفت ائمه اطهار (ع) راهگشای کارهای ما است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی تصریح کرد: ما به خود می‌بالیم که همه ملت ایران به ویژه مردم استان کرمان و شهرستان رفسنجان در ساخت صحن و سرای حضرت فاطمه (س) در نجف اشرف و عقیله بنی‌هاشم سهم بسزایی دارند و با تمام وجود در ساخت این بناها از دل و جان کار می‌کنند.

وی افزود: این عمل ذخیره باقیات و صالحات است و در حقیقت هر کاری که برای ائمه اطهار (ع) انجام دهیم، اجر معنوی دارد.

وی با اشاره به دنیا و راهی که هر کس در زندگی در پیش می‌گیرد، خاطر‌ نشان کرد: برای رسیدن به هر مقصدی جاده‌ای نیاز و خط‌کشی جاده اصلی‌ترین مسئله است، حال آنکه در مسیر جاده دنیا اگر بخواهیم دچار لغزش و انحراف نشویم باید دستورات و راهنمایی‌های ائمه اطهار (ع) را به کار بریم.

حسینی بیان کرد: برای رسیدن به مقصد حقیقی نباید ولایت را کنار بگذاریم و همواره پشتیبان ولایت باشیم، زیرا حضرت فاطمه (س) اولین فدایی راه ولایت بودند و اگر ولایت نباشد نماز، روزه، حج و سایر اعمال ما قبول نیست.

انتهای پیام/80016/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول