اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)

نخستین یادواره شهدای روستای سقی گناباد برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اولین یادواره شهدای روستای سقی گناباد برگزار می‌شود.

نخستین یادواره شهدای روستای سقی گناباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، جواد حامدزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تکریم و تعظیم شهیدان، تلاشی مقدس در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت از یوغ ذلت و اسارت است.

وی افزود: این تکریم گام بلندی در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت است و یاد شهدا و مرور وصایای آنها کمترین کاری است که نباید از آن غافل شویم.

حامدزاده تصریح کرد: شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد بیان داشت: در این راستا و با هدف آشنایی نسل جدید و یادآوری خاطرات و بهره‌گیری از این الگوها در پاسداشت اهداف انقلاب و نظام، یادواره شهدای روستای سقی برای برگزار می‌شود.

حامدزاده گفت: اولین یادواره شهدای روستای سقی گناباد 14 فروردین‌ماه همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در این روستا برگزار می‌شود.

وی افزود: این روستا در طول جنگ تحمیلی پنج شهید را تقدیم انقلاب و میهن کرده است و برگزاری این یادواره در واقع تکریم شهدایی است که ارزش‌های مکتب توحید و عدالت را احیا کردند.

انتهای پیام/2202/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول