اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمان در مجلس:

برای توانمند‌سازی اقتصاد روحیه بسیجی و جهادی لازم است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رونق اقتصاد و توانمندسازی اقتصاد کشور روحیه جهادی و بسیجی نیاز است.

برای توانمند‌سازی اقتصاد روحیه بسیجی و جهادی لازم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا پورابراهیمی ظهر امروز در جمع خانواده شهدا در منطقه داوران رفسنجان با بیان اینکه ذکر نام شهدا و برگزاری یادواره شهدا کم‌تر از شهادت نیست، اظهار داشت: تلاش و جهاد کسانی که در دوران دفاع مقدس ایثار کردند بر ما پوشیده نیست و امروز به برکت خون آنها ما در عزت و امنیت به سر می‌بریم.

وی تصریح کرد: جایگاه فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه ما اهمیت ویژه‌ای دارد و امروز هر چه داریم از شهداست.

پورابراهیمی افزود: کشور ما اکنون در شرایط  اقتصادی خاصی به سر می‌برد و سال 92 سخت‌ترین سالی بود که پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ایران خاطر نشان کرد: دشمن در عرصه‌های اقتصادی با تمام قوا در مقابل ایران ایستاد و از هر حربه‌ای استفاده کرده تا اقتصاد مملکت ما را به زانو درآورد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قبل از تحریم‌ها ما 2.5 میلیون بشکه نفت خام صادر می‌کردیم و امروز حدود 700 بشکه یعنی یک چهارم قبل و حال آن که دشمن بانک مرکزی ما را که در هیچ جای جهان سابقه ندارد، تحریم کرده است.

وی افزود: این تحریم‌ها بسیار ظالمانه است، زیرا حتی برای ساقط کردن صدام و در جنگ با شبه جزیره کره نیز تحریم بانک مرکزی را روا نداشتند.

پورابراهیمی به صدور قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران اشاره کرد و ابراز داشت: این عمل آنها بسیار وقیحانه و بی‌شرمانه است به ویژه توصیه به عمل همجنس‌گرایی نهایت وقاحت است.

وی اذعان کرد: در حالی که صهیونیست سلاح هسته‌ای دارد، آنها ایران را متهم به ساخت سلاح هسته‌ای‌ و نقض حقوق بشر می‌کنند‌.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی تصور می‌کنند رفتن با آمریکا سر میز مذاکره کارساز است، اما این کار تنها با خط گرفتن از رهبری انجام می‌شود.

این مسئول افزود: انقلاب اسلامی ما به آسانی به دست نیامده که ما بخواهیم آن را به سادگی از دست بدهیم و آرمان‌های شهدا و امام راحل را به دست دشمنان به باد دهیم.

پورابراهیمی اضافه کرد: تمام مسائل کشور نباید با مسائل سیاسی بسنده شود و اقتصاد مملکت به حاشیه برود، زیرا این خواسته دشمن است، او می‌خواهد ما را سرگرم دیپلماسی کند و اقتصاد ما را فلج کند.

وی اذعان داشت: اقتصاد کشور ما باید از درون ساخته شود و برای توانمندسازی اقتصاد کشور با روحیه بسیجی و جهادی همگام با تمام مسئولان کشور و دولت باید گام برداریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران همچون عرصه نظامی در عرصه اقتصادی نیز به زودی چشم دشمنانی را که می‌خواهند ما را از دین اسلام دور کنند، کور می‌کند.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول