اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو روز گذشته

970 مسافر در سالن‌های ورزشی کردستان اسکان یافتند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: طی دو روز گذشته 970 مسافر نوروزی در سالن‌ها و اماکن ورزشی سه شهرستان توریستی این استان، اسکان یافتند.

970 مسافر در سالن‌های ورزشی کردستان اسکان یافتند

حامد جولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طی شبانه‌‌روز گذشته 50 مسافر در سالن‌های ورزشی و میهمان‌سراهای متعلق به این مجموعه در شهرستان سنندج اسکان یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به تعیین 6 سالن برای میزبانی از مسافران نوروزی گفت: در هر کدام از سالن‌ها 30 تخته چادر برای استفاده میهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

وی بیان کرد: طی شبانه‌روز گذشته 750 مسافر نوروزی در سالن‌های ورزشی شهرستان بانه و 50 نفر در سنندج اسکان یافتند، ضمن آنکه در این روز اماکن ورزشی شهرستان‌های مریوان و سقز میهمان نوروزی برای پذیرش نداشتند.

جولایی یادآور شد: در روز دوازدهم فروردین ماه نیز در مجموع 170 مسافر در اماکن ورزشی کردستان اسکان یافتند که سهم شهرستان بانه 100 نفر، سنندج 50 و مریوان 20 نفر بود و به این ترتیب آمار مسافران اسکان یافته طی دو روز گذشته به 970 نفر رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با تأکید بر همکاری تمام دستگاه‌های مسئول در ارائه خدمت به مسافران نوروزی، اظهار کرد: پس از پایان تعطیلات آمار نهایی و مجموع میهمانانی که از سالن‌های ورزشی این استان استفاده کردند، اعلام خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم توسط ستادهای اسکان در تمامی شهرستان‌ها، روزهای باقیمانده از تعطیلات عید نوروز برای مسافران به بهترین شکل ممکن سپری شود.

انتهای پیام/79012/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول