اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه کرمانشاه مطرح کرد

تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کرمانشاه

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را تشریح کرد و گفت: امروز هیچ تصادف فوتی و جرحی در محورهای مواصلاتی استان تا این لحظه گزارش نشده است.

تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کرمانشاه

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای پلیس با قاطعیت در جاده‌های مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند و رانندگان متخلف را جریمه می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محور کرمانشاه به صحنه و سنقر سنگین است، گفت: تردد در این محور به کندی انجام می‌پذیرد و پلیس با تمام توان خود در حال انجام وظیفه است.

فرمانده پلیس‌ راه استان کرمانشاه ترافیک در محور کرمانشاه به کامیاران را نیمه‌سنگین بیان کرد و ادامه داد: تردد خودروها در محور مذکور روان است.

وی وضعیت ترافیک محور سراب نیلوفر را سنگین و روان اعلام کرد و بیان داشت: وضعیت ترافیک در محور روانسر به پاوه سنگین و روان است و ترافیک محور اسلام‌آباد غرب به قصرشیرین نیمه‌سنگین و روان است.

به گفته این مسئول،‌ در طول طرح نوروزی پلیس 60 تیم گشت محسوس و 30 گشت نامحسوس در جاده‌های استان کرمانشاه تخلفات رانندگان را کنترل می‌کنند.

فرمانده پلیس‌ راه استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس با جدیت با رانندگان حادثه‌ساز برخورد می‌کند، گفت: رانندگانی که موجب حوادث در جاده‌ها شوند برابر قانون، علاوه بر جریمه نقدی خودروی آن‌ها به‌ مدت سه روز توقیف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول طرح نوروزی بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشین‌های خودرو الزامی است، افزود: امروز هیچ تصادف فوتی و جرحی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تا این لحظه گزارش نشده است.

مرادی به رانندگان توصیه کرد که با استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودروها، رعایت سرعت مجاز و عدم استفاده از تلفن همراه سفر آرام و بی‌خطری را برای خود و دیگران رقم بزنند.

گفتنی است، بارش باران در اغلب نقاط استان کرمانشاه آغاز شده است و حرکت خودروها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را با کندی مواجه کرده است.

انتهای پیام/2700/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول