اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حبیب گردانی در گفت‌وگو با فارس:

شرمنده هواداران تراکتورسازی شدیم/ با کسب 4 امتیاز صعود می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و گفت: شرمنده هواداران تیم تراکتورسازی شدیم که نتوانستیم در بازی برابر العین امارات به پیروزی برسیم.

شرمنده هواداران تراکتورسازی شدیم/ با کسب 4 امتیاز صعود می‌کنیم

حبیب گردانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و توانستیم با یک گل از حریف خود پیش افتیم.

وی افزود: متاسفانه در نیمه دوم عقب کشیدیم و  در نتیجه برتری خود را از دست داده و بازی مساوی شد و  شرمنده هواداران تیم تراکتورسازی شدیم که در این سرما در ورزشگاه حضور یافته و به تشویق تیم تراکتورسازی پرداختند.

سازنده گل اول تیم تراکتورسازی ابراز داشت: ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در دو بازی باقیمانده خواهیم کرد و من به تماشاگران تیم تراکتورسازی قول می‌دهم که به دور بعدی صعود کرده و فکر می‌کنم این مهم با کسب 4 امتیاز میسر شود.

مدافع تبریزی تیم تراکتورسازی تبریز اضافه کرد: تیم العین یک تیم حرفه‌ای بود، اما آنها تحت تاثیر بازی تراکتور بوده و تنها با یک مهاجم بازی کردند و بازیکنان تیم تبریزی با غیرت در میدان ظاهر شده و تیم برتر میدان شدند و مستحق سه امتیاز این بازی بودند.

به گزارش فارس؛ تیم تراکتورسازی تبریز در بازی چهارم خود در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا برابر تیم العین امارات به تساوی دو بر دو رضایت داد. بازی رفت دو تیم در امارات با نتیجه سه بر یک به سود تیم العین به پایان رسیده بود.

تیم العین با 7 امتیاز در صدر گروه قرار دارد و تیم تراکتورسازی با 5 امتیاز در مکان بعدی جای گرفته است.

انتهای پیام/60002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول