اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

126/ گلستان نگارستان ایران، بهشت مسافران نوروزی

اکبری: پاسخگویی گلستان به حوادث 3 دقیقه کمتر از میانگین کشوری است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: میانگین پاسخگویی گلستان به حوادث سه دقیقه کمتر از میانگین کشوری است.

اکبری: پاسخگویی گلستان به حوادث 3 دقیقه کمتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری امشب در جلسه با امدادگران استان اظهار داشت: با توجه به حضور به موقع داوطلبان نجاتگر و امدادگر استان در صحنه‎های مختلف، جمعیت هلال‎احمر گلستان توانست به افتخارآفرینی بزرگی در خدمت‎رسانی دست پیدا کند.

رشد صددرصدی پایگاه‎های جمعیت هلال‎احمر گلستان

وی از رشد صددرصدی پایگاه‎های جمعیت هلال‎احمر گلستان خبر داد و تصریح کرد: تعداد 30 هزار و 560 نجاتگر و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان گلستان سازماندهی شده است و چنانچه در استان اتفاق یا حادثه‎ای رخ بدهد آمادگی کامل برای کمک‎رسانی به مردم وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: با تاسیس و راه‎اندازی پایگاه امداد و نجات هوایی در گلستان و استقرار بالگرد یکی دیگر از آرزوهای مردم استان محقق شد و برای هرگونه حادثه آمادگی لازم وجود دارد.

اکبری با اشاره به اهمیت جایگاه اطلاع‌رسانی به مسافران برای آشنایی بیشتر آنان با استان گلستان افزود: 448 هزار و 75 خانوار شخصا برای اخذ راهنمایی به کمپ‌های نوروزی جمعیت هلال احمر مراجعه کرده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد 576 هزار و 475 پیام برگ نیز بین مسافران نوروزی برای اطلاع از وضعیت راهها و آشنایی با تلفن‌های ضروری استان توزیع شده است.

به گفته اکبری؛ پنج هزار و 79 نفر از مسافران نوروزی نیز برای انجام فریضه دینی نماز از خیمه‌‌های پیش‎بینی شده برای انجام این فریضه واجب  دینی بهره برده‌اند.

 

فعالیت تیم‎های سیار امداد و نجات در تفرجگاه‎های گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: تیم‎های سیار جمعیت هلال احمر استان در تفرجگاه‎ها به صورت ویژه فعال خواهند بود و به صورت خاص در تفرج‌گاه‎هایی همانند ناهارخوران، النگدره، کبودوال، جنگل کردکوی و پارک‎های جنگلی که تمرکز جمعیت در آن زیاد است حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

اکبری تأکید کرد: تقریبا در هر شهرستان سه تیم سیار فعالیت خواهد کرد همچنین تیم هوایی جمعیت هلال احمر استان گلستان نیز فردا 13 فروردین ماه سال جاری فعال خواهد بود و به خدمت‎رسانی مردم خواهد پرداخت.

انتهای پیام/83001/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول