اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج خبر داد

اسکان بیش از 6 هزار مسافر در 2 پارک سنندج

شهردار سنندج گفت: با اسکان 440 مسافر طی دو روز گذشته آمار مسافران نوروزی اسکان ‌یافته در دو پارک ملت و نسیم سنندج به 6 هزار و 690 مسافر رسید.

اسکان بیش از 6 هزار مسافر در 2 پارک سنندج

کامیاب شادمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته 300 مسافر نوروزی در قالب 60 چادر در دو پارک نسیم و ملت این شهرستان اسکان و از خدمات رایگان آنها بهره‌‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: در روز دهم فروردین ماه نیز 140 مسافر در قالب 28 چادر در این دو پارک اسکان یافتند.

شهردار سنندج، علت کاهش مسافران اسکان یافته در دو روز گذشته نسبت به ایام پیش از آن را برودت هوا عنوان کرد و افزود: مسافرانی که قصد برپایی چادر داشتند به سالن‌های ورزشی و سایر محل‌های اسکان هدایت کردیم.

شادمان تصریح کرد: با احتساب دو روز گذشته از 28 اسفند ماه تا صبح امروز و در مجموع روزهای سپری شده از تعطیلات 6 هزار و 690 مسافر نوروزی، شب را در دو پارک ویژه میهمانان به روز رساندند.

شهردار سنندج یادآور شد: طرح آماده‌سازی پارک‌ها با اقداماتی چون گلکاری، نظافت کامل پارک‌ها، تعمیر سرویس‌های بهداشتی در راستای طرح استقبال از بهار و میزبانی شایسته از مسافران نوروزی از ابتدای اسفند ماه سال گذشته به صورت ویژه در دستور کار مناطق سه‌گانه شهرداری قرار گرفت.

وی ابراز داشت: تلاش مجموعه شهرداری در 14 روزی که از تعطیلات از 28 اسفند ماه سپری شده خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به شهروندان و مسافران نوروزی بوده است.

شهردار سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم زمینه استفاده حداکثری میهمانان نوروزی از خدمات و فعالیت‌های این سازمان در روزهای اندک باقیمانده از تعطیلات نیز فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول