اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه

سازمان‌های مردم‌نهاد در آستانه روز طبیعت به کمک محیط زیست شتافتند

سازمان‌های مردم نهاد و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در آستانه روز طبیعت با تدارک بسته‌های اطلاع‌رسانی و آموزشی بر حفاظت از محیط زیست تأکید کردند.

سازمان‌های مردم‌نهاد در آستانه روز طبیعت به کمک محیط زیست شتافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از محیط زیست کرمانشاه، سازمان‌های مردم نهاد و اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در آستانه روز طبیعت با تدارک بسته‌های اطلاع‌رسانی و آموزشی بر حفاظت از محیط زیست تأکید کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه ضمن تشکر از فعالان محیط زیست، گفت: برنامه‌های این اداره‌کل در زمینه انس با طبیعت با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و سایر ارگان‌های ذی‌ربط برگزار خواهد شد.

تورج همتی ادامه داد: اجرای برنامه‌های پاک‌سازی و اطلاع‌رسانی با حضور دوست‌داران محیط زیست و علاقه‌مندان به طبیعت، یادآوری مسئولیت اجتماعی آحاد جامعه است و بستری برای ایجاد مشارکت عمومی را فراهم می‌آورد.

این مسئول نقش اطلاع‌رسانی، به‌ویژه از طریق صدا و سیما را اثرگذار دانست و از تلاش رسانه‌های استانی در این ایام تشکر کرد و گفت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در روز 13 فروردین در حال آماده باش هستند.

همتی از عموم مردم درخواست کرد در روز 13 فروردین (روز انس با طبیعت) با احترام به طبیعت در حفاظت و پاکیزه نگه‌داشتن محیط زیست کوشا باشند و استمرار زندگی را تداوم بخشند.

انتهای پیام/2700/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول