اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه خبر داد

آماده‌باش یگان‌های حفاظت از محیط زیست کرمانشاه در روز طبیعت

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از آماده‌باش یگان‌های حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه در روز طبیعت خبر داد.

آماده‌باش یگان‌های حفاظت از محیط زیست کرمانشاه در روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه در آستانه روز طبیعت سازمان‌های مردم‌نهاد و اداره‌کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، با تدارک بسته‌های اطلاع‌رسانی و آموزشی بر حفاظت از محیط زیست تاکید کردند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: برنامه‌های این اداره‌کل در زمینه انس با طبیعت با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و سایر ارگان‌های مربوطه برگزار خواهد شد.

تورج همتی به اجرای برنامه‌های پاکسازی و اطلاع‌رسانی با حضور دوست‌داران محیط زیست و علاقه‌مندان به طبیعت اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها به‌منظور یادآوری مسئولیت اجتماعی آحاد جامعه بوده و بستری برای ایجاد مشارکت عمومی را فراهم می‌آورد.

وی از آماده‌باش نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در این روز در حال آماده باش در روز طبیعت خبر داد و گفت: مردم در حفاظت و پاکیزه نگه داشتن محیط زیست کوشا باشند و استمرار زندگی را تداوم بخشند.

مسئول توسعه مشارکت مردمی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: هماهنگی‌هایی لازم با سازمان‌های مردم نهاد استان کرمانشاه و دوست‌داران محیط زیست برای روز طبیعت صورت گرفته است.

علی‌اشرف علی‌پور تصریح کرد: تراکت‌های آموزشی در خصوص پرهیز از ایجاد آلودگی و تخریب در روز 13 فروردین تهیه شده که در این روز بین شهروندانی که در دامان طبیعت هستند، توزیع می‌گردد.

انتهای پیام/2700/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول