اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

حمایت 440 حامی از ایتام سعدآباد

رئیس کمیته امداد دشتستان از حمایت 440 حامی از ایتام سعدآباد خبر داد.

حمایت 440 حامی از ایتام سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی ظهر امروز در دیدار با ایتام منطقه سعدآباد اظهار داشت: در اسلام تاکید فراوانی بر کمک به همنوعان شده و به ویژه تاکید زیادی بر کمک به افراد مستمند و بی‌بضاعت شده است.

وی افزود: کمیته امداد در راستای حمایت از افراد بی‌بضاعت برنامه‌های متنوعی اجرا کرده و امیدوار هستیم در ارائه خدمات به جامعه هدف به توفیقات لازم برسیم.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان از اولویت‌های اساسی مسئولان است و کمیته امداد برای خودکفایی خانوارهای تحت پوشش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

عدنانی بیان کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی صورت گرفته اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در بین مددجویان شهرستان در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از اجرای طرح‌های خودکفایی توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای کمک به اشتغال و توانمندسازی مالی خانواده‌های تحت حمایت، طرح‌های مهم خودکفایی در دشتستان با مشارکت خانوارهای تحت پوشش برگزار شده است.

وی ابراز داشت: کمیته امداد دشتستان در شهرها و روستاهای مختلف و در بخش‌های 6گانه اقدامات موثری برای حمایت از نیازمندان انجام داده و تلاش می‌کنیم کیفیت خدمات افزایش یابد.

عدنانی ابراز داشت: برای ارتقای سطح کیفی خدمات این نهاد برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و امیدوار هستیم این روند با شتاب خوبی تداوم داشته و رضایت مددجویان نیز فراهم شود.

رئیس کمیته امداد دشتستان از حمایت 440 حامی از ایتام سعدآباد خبر داد و افزود: در شرایط کنونی تعداد 448 نفر از خیران به عنوان حامی ایتام در سعدآباد همکاری می‌کنند که امیدوار هستیم خدمات حامیان روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام/2452/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول