اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه کرمانشاه خبر داد

افزایش 2 برابری نیروهای پلیس راه در روز طبیعت

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش دو برابری نیروهای پلیس در روز طبیعت در جاده‌های استان کرمانشاه خبر داد و گفت: هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان کرمانشاه وجود ندارد.

افزایش 2 برابری نیروهای پلیس راه در روز طبیعت

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: نیروهای پلیس راه استان کرمانشاه برای روز طبیعت در آماده‌باش کامل هستند.

وی با اشاره به افزایش دو برابری نیروهای پلیس راه استان کرمانشاه در روز سیزدهم فروردین، خاطرنشان کرد: تمامی محورهای استان به شکل محسوس و نامحسوس کنترل می‌شوند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح ویژه‌ای برای ایجاد محدودیت، مسدود یا یک‌طرفه کردن جاده‌های استان نداریم، ابراز داشت: نیروهای پلیس راه تمام محورهای استان را با گشت‌های محسوس و نامحسوس پوشش می‌دهند.

به گفته مرادی، محورهای کرمانشاه به بیستون، کامیاران و اسلام‌آبادغرب پرترددترین محورهای استان کرمانشاه هستند و پلیس راه تمام تلاش خود را برای روان کردن ترافیک جاده‌ها به‌کار می‌گیرد.

این مسئول بیان داشت: تردد تانکرهای حمل سوخت عراقی از ساعت 12 بامداد دوازدهم فروردین ماه تا ساعت 12 بامداد پانزدهم فروردین ماه در جاده‌های استان کرمانشاه ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: در صورت لزوم از تردد خودروهای سنگین در مسیرهای قصرشیرین و سرپل‌ذهاب جلوگیری می‌شود.

مرادی در خصوص حمل مسافر در قسمت بار توسط برخی از کامیون‌‌ها اذعان داشت: به هیچ وجه به این خودروها اجازه خروج از شهرها داده نمی‌شود و با پیاده کردن مسافران، خودروها به داخل شهر بازگردانده می‌شوند.

وی به رانندگان توصیه کرد از لج‌بازی با رانندگان دیگر خودداری کرده و با رعایت سرعت مجاز، فاصله مطمئنه و با رعایت مقررات از طبیعت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2700/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول