اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار مازندران خبر داد

وجود 258 پروژه نیمه‌کاره آبرسانی روستایی در مازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران از وجود 258 پروژه نیمه‌کاره در سطح این استان خبر داد و گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها حدود 202 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وجود 258 پروژه نیمه‌کاره آبرسانی روستایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، مجید عبداللهی ظهر امروز در حاشیه بررسی از مشکلات آب شرب روستاهای بخش بهنمیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابلسر اظهار داشت: حدود 365 هزار مشترک در کل استان مازندران زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند که از این تعداد حدود 19 هزار مشترک مربوط به شهرستان بابلسر است.

وی با اشاره به مشکلات مدیریتی در بخش بهنمیر بیان داشت: با هماهنگی به عمل آمده با آب و فاضلاب شهری از این به بعد شاهد رفع این مشکل در بهنمیر هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی مازندران درباره مشکلات آب شرب در روستاهای مازندران به‌ویژه روستاهای بابلسر عنوان کرد: با توجه به ازدحام مسافران در این ایام سال مشکلات کم آبی معمولا امری طبیعی است اما با تدابیری که اندیشیده شد به زودی بخشی از این مشکلات رفع می‌شود.

عبداللهی با اشاره به 258 پروژه نیمه‌کاره در سطح استان بیان داشت: برای تکمیل این پروژه‌ها حدود 202 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: اولویت برای تکمیل پروژه‌ها در مناطق اضطراری بوده و امیدواریم پروژه‌هایی که تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشتند هر چه زودتر به بهره‌برداری برسند.

وی اعتبار آب و فاضلاب روستایی در سال گذشته را حدود 32 میلیارد تومان دانست و گفت: از این مقدار تنها 30 درصد تحقق یافته است.

عبداللهی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جدید بتوانیم شاهد اختصاص اعتبارات خوبی در این بخش باشیم.

انتهای پیام/86010/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول