اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین مطرح کرد

1000 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به قزوین از طالقان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: آبرسانی به شهر قزوین از سد طالقان نیاز به یک هزار میلیارد ریال اعتبار دارد.

1000 میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی به قزوین از طالقان

احمد هجرانفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین در خصوص برنامه‌ها، عملکرد، فعالیت‌ها و اقدامات شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین اظهار کرد: برای آبرسانی به شهر قزوین که در طرح بلند مدت از سد طالقان انجام می‌شود، حدود یک هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه کارفرمای این طرح شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین است، افزود: برای اجرای طرح بلندمدت آبرسانی به شهر قزوین باید بیش از 50 کیلومتر خط انتقال و همچنین تصفیه‌خانه احداث شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین اهم فعالیت‌های حوزه مدیریتی خود را از ابتدای سال گذشته تا بهمن ماه مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در مدت یاد شده اصلاح شبکه آب آشامیدنی به میزان 30 کیلومتر به انجام رسید.

هجرانفر با اشاره به توسعه شبکه آب آشامیدنی به میزان 20 کیلومتر ادامه داد: در این مدت همچنین نسبت به تکمیل مخازن آب به میزان 32 هزار مترمکعب اقدام شد؛ ضمن اینکه کار حفر و تجهیز چاه آب به تعداد 25 حلقه صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین با بیان اینکه در سال گذشته تا بهمن ماه احداث 43 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب به اجرا درآمد، خاطرنشان کرد: علاوه بر آنچه گفته شد، احداث و تکمیل تصفیه‌خانه با مجموع ظرفیت 28 هزار و 800 مترمکعب را نیز در شمار دیگر اقدامات این شرکت در مدت یاد شده قرار داد.

وی نصب انشعاب آب را بخش دیگری از برنامه‌های اجرایی سال گذشته حوزه متبوع خود برشمرد و بیان کرد: نصب این انشعابات تا پایان بهمن ماه به تعداد 11 هزار و 566 مورد به انجام رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین یادآور شد: مشترکان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل در خصوص انشعابات، قبوض آب‌بها و موارد مرتبط با شرکت، با شماره تلفن 122 مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تماس بگیرند.

انتهای پیام/77011/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول