اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ساری خبر داد

تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در امامزاده یحیی(ع) ساری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از اجرای طرح سوگواره یاس ‌نبوی با تجمع بزرگ عزاداران حضرت فاطمه زهرا(س) در امامزاده یحیی(ع) ساری خبر داد.

تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در امامزاده یحیی(ع) ساری

حجت‌الاسلام مسعود قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: حضرت زهرا(س) با عبادت و انفاق و خانه‌داری و حمایت از ولایت به عنوان الگوی شایسته برای زنان جهان بشریت و مسلمان در فرهنگ اسلام و قرآن معرفی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری حضرت زهرا(س) را نماد ولایت‌مداری دانست و اظهار کرد: شخصیت حضرت زهرا(س) پس از وفات پیامبر(ص) بسیار چشمگیر و برجسته بود.

وی با تسلیت ایام فاطمیه (س)، این روزها را ایام حزن و اندوه مسلمانان نامید و افزود: دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تمام مسلمانان باید حرمت این ایام را نگه دارند تا قلب مبارک امام عصر(عج) جریحه‌دار نشود.

قربانی با بیان اینکه مخالفان و دشمنان ائمه(ع) به فضایل حضرت فاطمه(س) اعتراف دارند، ابراز داشت: حضرت زهرا(س) حقیقت یک انسان کامل و الهی است و پیامبر(ص) به امر خداوند دست حضرت فاطمه(س) را می‌بوسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری از اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه مرکز مازندران خبر داد و خاطر نشان کرد: مجموعه مراسمات عزاداری و مذهبی سوگواره یاس نبوی در بقاع و امامزادگان شاخص ساری برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه همه ساله مراسم‌های عزاداری در آستانه امامزاده یحیی(ع) ساری برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز برنامه‌های مختلفی در راستای سوگواره یاس نبوی در این امامزاده برگزار می‌شود.

وی از تجمع بزرگ عزاداران حضرت فاطمه زهرا(س) در امامزاده یحیی(ع) ساری خبر داد و بیان کرد: هیئت‌های مذهبی، جامعه مداحان، بسیجیان و مردم علوی مازندران در این اجتماع بزرگ حضور پیدا خواهند کرد.

قربانی تصریح کرد: آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در تجمع بزرگ عزادارن حضرت فاطمه(س) حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه حدود 120 هیئت مذهبی و دسته‌روی برای حضور در این تجمع بزرگ اعلام آمادگی کردند، گفت: برگزاری چنین مراسم مذهبی در سطح کشور کم‌نظیر است.

انتهای پیام/86031/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول