اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و شهرسازی نوشهر خبر داد

آغاز عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای کجور

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر از آغاز عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی کجور خبر داد.

آغاز عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای کجور

درویش‌علی میار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: نیروهای راهداری برای عملیات برف‌روبی در تمام مسیرهای مواصلاتی کجور از ساعاتی قبل به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: هم‌اکنون نیروهای راهداری در محور اصلی و مواصلاتی بخش کوهستانی کجور به همراه چندین دستگاه خودروی برف‌روب از جمله گریدر و لودر حضور دارند و در حال پاکسازی و برف‌روبی هستند.

میار با بیان اینکه عملیات نمک‌پاشی در طول محور اصلی کجور نیز انجام می‌شود تا از بروز حوادث احتمالی ناشی از لغزندگی جاده جلوگیری شود، یادآور شد: عملیات آواربرداری که از عصر امروز در مسیرهای منتهی به بخش کجور آغاز شده بود با موفقیت انجام شد و در حال حاضر نیز تردد خودروها در جاده‌های کجور جریان دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه نیروهای راهداری در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی در محور مواصلاتی بخش کجور هستند اما به همراه داشتن لوازم و تجهیزات مورد نیاز و ایمنی همچون زنجیر چرخ، چراغ روشنایی و نیز البسه گرم و آذوقه خشک برای رانندگانی که قصد سفر به بخش کوهستانی کجور را دارند ضروری است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر بیان کرد: نیروهای راهداری امشب در بخش کجور در آماده‌باش کامل هستند و یک تیم آماده نیز در شهرستان نوشهر استقرار دارند تا در صورت لزوم برای پشتیبانی بیشتر وارد عمل شوند. 

هلال احمر آماده عملیات امداد و نجات در کجور

سرپرست جمعیت هلال احمر نوشهر نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر نوشهر نیز علاوه بر اینکه در حال خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در منطقه نوشهر هستند، برای حضور در شرایط اضطراری و لازم در بخش کجور نیز در آمادگی کامل بسر می‌برند.

امیرحسین عسگرزاده از افتتاح نمایندگی هلال احمر در بخش کجور خبر داد و افزود: این نمایندگی در اردیبهشت ماه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح آن، حضور نیروهای هلال احمر در بخش کجور هم بیشتر می‌شود و متعاقب آن نیز خدمات‌رسانی در حوزه امداد و نجات سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/86019/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول