اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد

آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی برای تحقق شعار 1393

استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق شعار سال 1393 در عرصه‌ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی خبر داد.

آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی برای تحقق شعار 1393

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده با با صدور پیامی به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران،اظهار کرد: ملت ایران با انتخاب جمهوری اسلامی به عنوان الگوی حکومتی و نظام سیاسی کشور که بر اصول و مبانی تعالیم اسلام و مردم سالاری دینی تکیه دارد، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت‌های بالنده و مطمئن برای اداره جوامع بشری را به جهانیان ارایه کرد.

وی تصریح کرده است: ملت ایران با شرکت در همه پرسی و با مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب، قدرت و توان خود را به دنیا نشان و با عزم و اراده استوار خود در مقابل تمام توطئه های زورگویان جهان ایستاده و روز به روز به پیشرفت‌های بزرگ در عرصه های مختلف داخلی و بین‌المللی دست یافته است.

استاندار آذربایجا‌ن‌شرقی در پیام خود آورده است: ملت ایران هم اکنون نیز همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و همدل با برنامه‌های دولتمردان جمهوری اسلامی قله های توسعه، آبادانی و پیشرفت کشور را سرافرازانه فتح خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این پیام تاکید کرده است: با توکل به درگاه ایزد منان و با تأسی به رهنمودهای رهبری، آمادگی کامل دستگاه های اجرایی استان را برای تحقق شعار سال 1393 در عرصه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام و همیاری، همکاری و همفکری مردم استان را در این امر بسیار مهم خواستارم.

جبارزاده همچنین با اشاره به منویات رهبری در خصوص شعار سال، تاکید کرده است: دستگاه های اجرایی استان در سال جدید آماده اجرایی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه اقتصاد و فرهنگ هستند.

انتهای پیام/60010/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول