اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

12 فروردین روز سرنوشت ملت است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 12 فروردین، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این روز به عنوان روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود یاد کرد.

12 فروردین روز سرنوشت ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این بیانیه آمده است: یوم الله 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود است.

این بیانیه می‌افزاید: این روز که به فرموده امام راحل عظیم‌الشان یوم‌الله است از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی و تعیین نوع و شکل حکومت خود در جهان است.

این بیانیه عنوان می‌کند: ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال 1358، با رأی قاطع آری و حداکثری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی خود را که در 22 بهمن 1357 پیروز شده بود، تثبیت کرده و بر نوع و شکل حکومتی که مورد اتفاق همه مردم بود، مهر تأییدی زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسمیت دادند.

در این بیانیه تأکید شده است: اکنون ملت سرافراز ایران در دهه چهارم از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی با عبوری موفقیت آمیز از سه دهه گذشته، دوازدهم فروردین امسال را در شرایطی پیش رو دارد که ملت ایران اعم از جوانان خلاق و پرانرژی نسل های دوم و سوم انقلاب اسلامی همراه با فرزانگان با تجربه و اندیشمند نسل اولی در پیشرفت، رشد و تعالی همه جانبه، متوازن و مستمر کشور در حرکتی رو به جلو بوده و تا رساندن این حکومت به دست صاحب‌الامر (عج) ادامه داده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: گرامی باد روزی که خون شهیدان و تلاش‌های طاقت فرسای ملت ایران به ثمر نشست و پس از سال‌ها و قرن‌ها انتظار حکومت اسلامی در کشور عزیز ما شکل گرفت و ملت قهرمان و شجاع ایران به رهبری بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خمینی (ره) توانست با توکل بر خدا و برای حفظ و صیانت از اسلام عزیز سلطه طاغوت و طاغوتیان را پس از دو هزار و 500 سال حکومت ننگین شاهنشاهی در این کشور ریشه کن نماید و در روز 12 فروردین با رای قاطع 98.2 درصدی خود حکومت اسلامی و مردم سالاری دینی را مستقر و امید تمامی دشمنان را به یاس تبدیل نماید.

در پایان تصریح می‌کند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین فرا رسیدن یوم الله 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و به روح بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان عزیز درود فرستاده و در این سال که از سوی رهبر معظم انقلاب سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر ادامه راه شهدای گرانقدر و ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید داشته و موفقیت و سربلندی ملت ایران را در تمامی عرصه‌ها از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/2667/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول