اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اردبیل میزبان 21 هزار و 490 مسافر فرهنگی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون اردبیل میزبان 21 هزار و 490 نفر مسافر و گردشگر فرهنگی که مقصد سفر خود را اردبیل انتخاب کرده اند است.

اردبیل میزبان 21 هزار و 490 مسافر فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در جلسه ستاد اسکان آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: میزبانی از 42 هزار و 333 نفر روز مسافر فرهنگی شامل سنگربانان علم و معرفت و معلمان گران‌سنگ در استان اردبیل افتخار بزرگ و خدمتی بی‌منت است.

وی اظهار داشت: استان دارالارشاد و حسینی اردبیل از 28 اسفند تا یازدهمین روز فروردین 93 افتخار استقبال و پذیرایی 21 هزار و 490 نفر فرهنگی را در قالب 4 هزار و 298 خانوار از استان های چهار محال و بختیاری، کرمان، بوشهر، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، قزوین، همدان، البرز، اصفهان، کردستان، خوزستان، کرمانشاه، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، گیلان و مازندران را داشته است.

وی ضمن آرزوی سفر خوب و به یادماندنی برای عزیزان فرهنگی مسافر به استان اردبیل، افزود: با وجود هوای برفی، یخبندان و سرد در استان به حول و قوه الهی و مدیران و روسای آموزش و پرورش خادمان فرهنگیان به صورت شبانه روزی در 20 پایگاه و مدارس محل اسکان نواحی و مناطق و دو مرکز آموزشی و فرهنگی اردبیل و سرعین آماده استقبال، پذیرش و ارائه خدمات شایسته به خانواده های معزز فرهنگیان می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان اذعان داشت: با توجه به تأکید مقام عالی وزارت که تکریم فرهنگیان و جلب رضایتمندی آنان را از اصلی ترین و مهمترین مأموریت های خدمتگزاران و مسئولین آموزش و پرورش دانسته اند مجموعه آموزش و پرورش افتخار می‌کند با بسیج نیروها و تجهیز امکانات و فضای مناسب میزبان شایسته‌ای برای خانواده های عزیز فرهنگیان باشد.

65 کلاس درس میزبان مسافران گرفتار در برف و کولاک در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل تغییرات جوی و بارش سنگین برف دستور داد 65 کلاس دیگر به صورت اضطراری و ویژه جهت ارائه خدمات به مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی تجهیز شود.

صابر سپهری برای تأمین آسایش مسافران نوروزی دستور داد: مراکز اسکان فرهنگیان برای تحت پوشش بردن مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی که به دلیل ادامه بارش سنگین برف و برودت هوا به ویژه مشکل تردد در راههای مواصلاتی استان که با ممانعت پلیس راهور از مسافرت در مسیرهای کوهستانی و گردنه‌ها انجام گرفته و باعث توقف آنها در استان شده آماده باشند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به همین خاطر از مراکز اسکان نوروزی نواحی یک و دو اردبیل بازدید و نحوه پذیرش و ارائه خدمات به مسافرین را بررسی و با تعدادی از میهمانان گفتگو کردند که در مجموع همکاران از برخورد شایسته و گرم خادمان فرهنگی در مراکز اسکان اظهار رضایت نمودند.

برات سلیمی در ادامه بازدید از عوامل پایگاه‌های اسکان نوروزی خواست: مدارس را که از لحاظ سیستم گرمایشی و پتو تجهیز کرده اند در صورت افزایش میهمان نباید کمبودی داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل برای میهمانان گرامی و نیاز آنها به خوراک، پوشاک و موارد مالی در اسرع وقت اداره کل آموزش و پرورش را مطلع سازند تا خدمات لازم در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

وی در پایان با توجه به انبوه میهمانان مراجعه کننده به مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان اردبیل و سرعین تأکید کرد: در صورت کامل شدن ظرفیت اتاق‌ها مسافران می توانند با بر پایی چادر در سالن طبقات از فضای مناسب و گرم مراکز اسکان، همچنین نمازخانه و سالن های ورزشی استفاده نمایند.

گفتنی است از زمان آغاز تعطیلات و سفرهای نوروزی 42 هزار و 333 نفر روز در مورد استقبال، پذیرش و از ارائه خدمات در مراکز اسکان استان شده اند.

انتهای پیام/62003/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول