اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کجور خبر داد

بارش برف 20 سانتی‌متری در کجور/ بارش همچنان ادامه دارد

بخشدار کجور گفت: در یازدهمین روز از فصل بهار، بارش برف و کاهش شدید دما در بخش کجور مردم، مسافران و گردشگران این منطقه را غافلگیر کرد.

بارش برف 20 سانتی‌متری در کجور/ بارش همچنان ادامه دارد

 سید نادر موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در نوشهر افزود: بارش برف که همزمان با کاهش شدید و محسوس دما در قسمت‌های شمالی کشور آغاز شد بخش‌های وسیعی از کجور را نیز سفیدپوش کرد.

وی تصریح کرد: دمای هوا در بخش کوهستانی کجور نوشهر به شدت کاهش یافت و علاوه بر بارش برف سرمای شدید بر منطقه حاکم شده است.

بخشدار کجور اظهار داشت: وضعیت راه‌ها در محورهای اصلی و مواصلاتی کجور باز است و تردد خودروها در آن جریان دارد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه و شدت سرما در این منطقه ضروری است تا مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به مناطق مختلف کجور را دارند لباس گرم با خود به همراه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه راه‌های مواصلاتی در کجور باز است اما به همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم ایمنی خودرو در شرایط برفی در سفر به کجور ضروری است تا گرفتار احتمالی در برف و بوران و بروز مشکلات در طول مسیر کوهستانی کجور نشوند.

موسوی‌زاده با اشاره به اینکه بارش برف در کجور هیچ مشکلی را به وجود نیاورده است، خاطرنشان کرد: آب، برق و تلفن در سراسر کجور وصل و برقرار است.

به گزارش فارس از کجور، بارش برف و بروز سرمای شدید در بخش کوهستانی کجور نوشهر در یازدهمین روز از فصل بهار و بازشدن شکوفه‌های درختان میوه در برخی مناطق پایین دست کجور، نگرانی‌هایی را برای کشاورزان منطقه به وجود آورده است.

انتهای پیام/86019/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول