اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

1200 نفر از برف و کولاک نجات یافتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته و به دنبال بارش برف و کولاک شدید، امدادگران جمعیت هلال احمر یک هزار و 200 نفر از حادثه‌دیدگان را نجات دادند.

1200 نفر از برف و کولاک نجات یافتند

بهرام غیبی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این مدت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی مختلف به ویژه کوهستانی و گردنه‌های صعب‌العبور موفق شدیم بیش از یک‌هزار و 161 نفر از مسافران و گردشگران را اسکان اضطراری داده و در پایگاه‌های بین راهی در خدمت آنها باشیم.

وی گفت: 460 نفر از نجات‌گران ما و همچنین پرسنل تخصصی در این مدت به حالت آماده‌باش درآمده و در قالب 45 تیم عملیاتی با 45 دستگاه آمبولانس و ست نجات به کمک در راه‌ماندگان شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل تعداد مصدومان این حوادث را 16 نفر اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و 500 تخته پتو، 1500 قوطی کنسرو بیش از 3 هزار قرص نان بین در راه‌ماندگان توزیع کرده است.

غیبی گفت: ما با افزایش دو برابری نیرو و امکاناتمان در 20 پایگاه بین جاده‌ای تلاش می‌کنیم تا به در راه‌ماندگان و حادثه‌دیدگان احتمالی به دنبال بارش سنگین برف در شهرهای مختلف به ویژه گردنه‌های صعب‌العبور حیران و صائین خدمات‌رسانی کرده و در خدمت آنها باشیم.

انتهای پیام/62001/ل10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول