اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری:

حفاظت از منابع طبیعی در روز طبیعت وظیفه عمومی است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در آستانه روز طبیعت خواستار مراقبت بیشتر از منایع طبیعی این استان شد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه عمومی است.

حفاظت از منابع طبیعی در روز طبیعت وظیفه عمومی است

خسرو عبداللهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تبریک فرا رسیدن سال نو به مردم استان و مسافران اظهار کرد: فرا رسیدن بهار شکوهمند که هنگامه تجلی مواهب الهی در بستر طبیعت است فصل نو شدن انسان و هر موجودات زنده در طبیعت است.

وی با بیان اینکه لزوم حفظ منابع طبیعی در روز طبیعت نمود بیشتری می‌یابد گفت: از تمام کسانی که طبیعت زیبای این استان را برای سفر انتخاب کرده‌اند انتظار می‌رود بر مبنای آموزه‌های دینی و پیشینه تاریخی درحفظ سلامت عرصه‌های طبیعی همیار طبیعت باشند.

عبداللهی با بیان اینکه باید خود را در دامان طبیعت یک مهمان بدانیم خاطر نشان کرد: طبیعت را همان گونه که هست بپذیریم و چهره بکر و دست نخورده آن را دستکاری نکنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه از رهاسازی زباله در طبیعت باید جداً خودداری کرد اذعان داشت: شاید بد نباشد هر کسی بکوشد در حد توان خود بخشی از زباله‌هایی که در طبیعت جا مانده جمع‌آوری کرده و دوستی با طبیعت را فریاد بزند.

این مسئول اضافه کرد: برای تهیه غذا از روشن کردن آتش خودداری کرده و در صورت نیاز با رعایت احتیاط پیش از ترک محل آتش برپا شده را حتما خاموش کنید.

عبداللهی با بیان اینکه بیشتر کسانی که مرتکب اشتباه کوچکی می‌شوند با یک تذکر محترمانه قانع خواهند شد تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تعرض به عرصه‌های منابع طبیعی مشکل را از طریق کد امداد 1504-0381 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/68006/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول