اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان:

145 نیروی آتش‌نشان در کمپ‌های اسکان مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 145 نیروی آتش‌نشان در کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

145 نیروی آتش‌نشان در کمپ‌های اسکان مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، بهزاد بزرگ‌زاد گفت: در ساعت 3 و 43 دقیقه بامداد روز گذشته نیروهای آتش نشانی در باغ فدک در گشت زنی‌های شبانه خود متوجه یک مورد گاز گرفتگی می‌شوند و طی آن کودک سه ساله‌ای را که دچار گاز گرفتگی شده بود از یک چادر خارج و پس از انجام اقدامات اولیه تحویل عوامل اورژانس می‌دهند.

وی گفت: شب گذشته در باغ فدک یک هزار و 805 تخته، حسینیه کرد آباد 78 تخته و حسینیه صفا 68 تخته چادر بر پا شده بود که از بین چادرهای برپا شده در باغ فدک 163 کپسول پیک نیک و در حسینیه صفا نیز یک عدد کپسول پیک نیک جمع آوری شد.

وی در خصوص سایر حوادث شب گذشته در باغ فدک ادامه داد: دو مورد حادثه نشت گاز از خودروهای مسافران نوروزی در باغ فدک نیز گزارش شد که اولین مورد در ساعت 43/4 دقیقه مربوط به یک خودرو پیکان و دیگری مربوط به یک خودرو پراید در ساعت 6 بامداد بود که با حضور عوامل آتش نشانی رفع خطر شد.

وی گفت: علاوه بر 145 نفر نیرویی که در کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی انجام وظیفه نمودند 10 دستگاه اطفائیه و 25 نفر نیرو نیز در نقاط مختلف شهر نظیر میدان امام حسین، باغ پرندگان، میدان شهید مطهری ملک شهر و ... مستقر شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین به حریق و حوادث سطح شهر اصفهان طی روز گذشته اشاره کرد و گفت: روز گذشته 11 حادثه و 9 حریق در سطح شهر به وقوع پیوست که مجموعاً 12 نفر از حوادث مختلف نجات داده شدند و متأسفانه یک نفر نیز در یک حادثه تصادف که در ساعت 2 و 13دقیقه نیمه شب در خیابان غرضی به وقوع پیوست جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: در پی تصادف شدید یک دستگاه پراید که راننده خودرو مذکور  فوت شده و در خودرو محبوس گردیده بود نیروهای عملیاتی سازمان پس از رسیدن به محل با استفاده از کاترهای هیدرولیک شخص محبوس را از داخل خودرو خارج و تحویل عوامل انتظامی نمودند.

بزرگ‌زاد ادامه داد: یک مورد تصادف دیگر در بزرگراه شهید کشوری در ساعت 13 و 37 دقیقه روی داد که در این حادثه نیز دو نفر مصدوم حادثه در خودرو پیکان محبوس شده بودند که توسط نیروهای عملیاتی مصدومین از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

انتهای پیام/2301/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول