اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیواندره:

12 فروردین سال 58 عامل تحول بزرگ در زندگی ملت ایران بود

امام جمعه دیواندره با اشاره به رأی مردم به جمهوری اسلامی در 12 فروردین سال 58، این روز را عامل تحولی عظیم در تمام شئون زندگی ایرانیان دانست.

12 فروردین سال 58 عامل تحول بزرگ در زندگی ملت ایران بود

ماموستا عبدالحمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: در روز 12 فروردین ماه ملت بزرگ ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی رأی مثبت و خود را به جهانیان اثبات کردند.

وی افزود: 12 فروردین 58 روز تجلی اراده و خواست واقعی مردم ایران است که برای همیشه به مانند برگی زرین در اذهان و تاریخ باقی خواهد ماند.

امام جمعه دیواندره، تصریح کرد: نظام الهی برخاسته از حماسه 12 فروردین قصد دارد با الهام از تعالیم ناب محمدی، الگوی زندگی دینی  در عرصه اجتماعی و سیاسی ارائه دهد.

حسنی عنوان کرد: جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها نشان داده است به بهترین شکل ممکن به خواسته‌ها و نیازهای ملت خود پاسخ می‌دهد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی جانفشانی فرزندان این آب و خاک در عرصه‌های مختلف از جمله نبرد 8 ساله با رژیم بعث عراق را سندی بر وفای به عهد مردمان ایران در برابر نظام خویش دانست.

حسنی با بیان اینکه رأی مردم به جمهوری اسلامی، عامل تحولی عظیم در تمامی شئون زندگی ایرانیان بود، بیان کرد: دستیابی به آرمان‌های انقلاب و امام در سایه این تحول رقم خورده است.

امام جمعه دیواندره خاطرنشان کرد: رسالت ما این است که با افزایش آگاهی و توانمندی‌ خود و با حفظ یکپارچگی و انسجام در مسیر تحقق اهداف متعالی نظام گام برداریم.

وی با یادآوری شعار سال گفت: در شرایط کنونی که مورد هجمه اقتصادی و فرهنگی دشمنان قسم خورده این آب و خاک هستیم، تلاش مجاهدانه با عزم ملی در راستای تحقق شعار امسال ضامن موفقیت ما خواهد بود.

انتهای پیام/79012/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول