اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

12 فروردین پایانی بر چند دهه مداخله در امور ایران بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای 12 فروردین را روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، نفی استبداد، استعمار و پایانی بر چند دهه مداخله و نفوذ شرق و غرب در امور ایران اعلام کرد.

12 فروردین پایانی بر چند دهه مداخله در امور ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای فرا رسیدن یوم‌الله 12 فروردین، سالروز تثبیت انقلاب اسلامی و روز جمهوری اسلامی را به عموم مردم فهیم استان کرمانشاه تبریک گفت.

در این اطلاعیه آمده است: در 12 فروردین سال 58 مردم فهیم، آگاه و انقلابی ایران با حضور در پای صندوق‌های رای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تاریخ به‌ثبت رساندند و با رای مثبت 98.2 درصدی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، پایه‌های نظام را در عرصه بین‌المللی و به‌ویژه در منطقه مستحکم ساختند.

این اطلاعیه می‌افزاید: روز 12 فروردین روز نفی استبداد و استعمار و روز اعلام پایان نظام شاهنشاهی و خطوط التقاطی و انحرافی و چند دهه مداخله و نفوذ غرب و شرق در امور ایران است.

انتهای پیام/2700/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول