اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران خبر داد

اعزام تیم‌های ویژه جهت نظارت در بازار غرب مازندران

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران از اعزام تیم‌های ویژه جهت نظارت در بازار غرب این استان خبر داد.

اعزام تیم‌های ویژه جهت نظارت در بازار غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، محمد محمدپور عمران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم‌های ویژه نظارتی اعزامی به مناطق غرب استان با کمک عوامل نظارتی به همراه و مشارکت مردمی و ناظران افتخاری نظارت لازم را در مراکز توزیع کالا و خدمات پر تقاضا فراهم می‌آورند.

وی تصریح کرد: با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارتی در کل استان فعال است، تصریح کرد: این طرح تا پایان تعطیلات نوروز با بسیج تمامی امکانات سازمان ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح ویژه نظارتی تلاش می‌شود بستر لازم از لحاظ قیمت مناسب کالا و خدمات برای شهروندان و مسافران فراهم شود.

محمدپور عمران با بیان اینکه 3 هزار تن مرغ منجمد در مازندران ذخیره‌سازی شده است، اظهار داشت: با توجه به ذخیره‌سازی مناسب نیازمندی‌های بازار استان در تعطیلات نوروزی مرغ منجمد و گرم تامین شده است.

وی تصریح کرد: چنانچه شهروندان و مهمانان نوروزی هرگونه تخلف و گران‌فروشی را در واحدهای عرضه‌کننده کالا و خدمات مشاهده کردند مراتب را می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 124 ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها اعلام کنند.

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران از توزیع بیش از 100 تن سیب و پرتقال ویژه تنظیم بازار نوروز 93 در شهرستان ساری خبر داد.

این مسئول گفت: کار توزیع سیب و پرتقال با قیمت مصوب دولتی در هر کیلوگرم به ترتیب 33 و 15 هزار ریال از 25 اسفند ماه در 9 منطقه شهرستان ساری آغاز شد.

محمدپور از ادامه تشدید بازرسی‌ها ویژه نوروز 93 در مرکز مازندران خبر داد و گفت: طرح نظارتی نظارت و پایش بازار با به کارگیری 40 بازرس و 50 ناظر افتخاری که از اواخر ماه اسفند سال گذشته آغاز شده است و تا 15 فروردین سال جدید ادامه دارد که از ابتدای سال جدید تاکنون در این دو شهرستان تعداد 22 واحد صنفی متخلف به اتهام گران‌فروشی، درج نکردن قیمت و تقلب در کسب شناسایی و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی همچنین در مورد بازرسی‌های اعلام شده شهرستان نور گفت: یک هزار و 100 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در طرح نظارت نوروزی در شهرستان نور انجام شده است که 117 مورد تخلف کشف شده و برای متخلفان پرونده تعزیراتی به ارزش 220 میلیون و 935 هزار ریال تشکیل شد.

این مسئول از ارسال 60 مورد گزارش مردمی شهرستان نور در تماس مردمی با سامانه 124 خبر داد و گفت: در بررسی از گزارش‌های واصله به ستاد خبری 124 شهرستان نور در مجموع 34 مورد متخلف تشخیص داده و پرونده تخلف تشکیل شد، در 17 مورد موارد تخلف مشاهده نشد و 15 مورد هم در حال بررسی است.

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران در پایان در مورد کشیک واحدهای خبازی در سطح شهرستان نور که از شهرهای مهم ساحلی مازندران محسوب می‌شود، اذعان داشت: 32 واحد خبازی در مسیرهای پرتردد و معابر اصلی شهرستان با نصب بنر در ایام نوروز به‌صورت کشیک نوروزی فعال هستند و به مسافران و شهروندان خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/2296/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول