اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فاطمیه دوم به مدت 5 شب انجام می‌شود

برگزاری مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) در حسینیه امام خمینی(ره)

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان گفت: مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) از دهم فروردین ماه به مدت پنج شب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) در حسینیه امام خمینی(ره)

سعید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت جانسوز حضرت زهرا(س) در فاطمیه دوم، مراسم عزاداری این بانوی بزرگوار، از دهم فروردین ماه به مدت پنج شب در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم همراه با اقامه نماز مغرب و عشا خواهد بود، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب شعبانی از اساتید حوزه علمیه قم، سخنران این مراسم خواهد بود.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ادامه داد: مداحی مراسم نیز توسط حاج مجتبی روشن‌روان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم عزاداری به همت هیئت انصارالشهدای مسجد امام حسن(ع) برگزار می‌شود، ابراز داشت: شیفتگان و عاشقان حضرت فاطمه زهرا (س) می‌توانند از این مراسم معنوی بهره‌مند شوند.

محمدی خاطرنشان کرد: در فاطمیه اول نیز به مدت پنج شب مراسم عزاداری در مسجد امام حسن(ع) برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید، گفت: باید همواره راهرو این بانوی بزرگ بوده و سیره زندگی ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

معاون آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان در پایان با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام در مسجد امام حسن(ع) گفت: این کانون در سال 92 با همت هیئت انصارالشهدای مسجد امام حسن(ع) تأسیس شده و برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی و آموزشی برقرار کرده است.

انتهای پیام/89002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول