اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

خلق حماسه اقتصادی نیازمند فرهنگ‌سازی است

امام جمعه جم گفت: برای خلق حماسه اقتصادی باید فرهنگ‌سازی کنیم.

خلق حماسه اقتصادی نیازمند فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در بازدید از کاروان راهیان نور شهرستان جم اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در واقع گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ اصیل ایثار و شهادت است و در این راستا باید اهتمام ورزیم.

وی افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کردند و امروز نسل جوان باید بداند که رزمندگان در چه شرایطی در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

امام جمعه جم گفت: باید اردوهای راهیان نور با بالاترین کیفیت برگزار شود و همه مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند و کسی نباید کم‌کاری کند.

گنجی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال "اقتصاد و فرهنگ عزم ملی و مدیریت جهادی" تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی برای حماسه اقتصادی گام برداریم و تکیه بر اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راهکار است.

وی با بیان اینکه جهاد اقتصادی بر پایه عدالت‌محوری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود استوار است، گفت: باید در نهادینه کردن عدالت در جامعه تلاش بیشتری شود.

امام جمعه جم اضافه کرد: جهاد اقتصادی به‌ کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود و استقلال اقتصادی برای رویارویی و مقابله با دشمن درونی و بیرونی در عرصه حیات اقتصادی است.

گنجی بیان کرد: تحریم‌های اقتصادی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اطاعت از ولی‌فقیه و تاکید بر استعدادها و ظرفیت‌های داخلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

وی یادآور شد: شهرستان جم دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی برای رشد و پیشرفت است و نباید فرصت‌های موجود را در مسیر اعتلای شهرستان هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول