اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:

مرحوم حسن‌زاده از فعالان سیاسی ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد بود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحوم حسن‌زاده از فعالان سیاسی ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد بود.

مرحوم حسن‌زاده از فعالان سیاسی ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد بود

سیدعلی‌محمد دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: خبری مبنی بر فوت مرحوم حاج فرج‌الله حسن‌زاده مدیرکل سابق سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد داشتیم که در نوع خود تأسف‌بار بود.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این خبر در روزهایی که مردم در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند، بسیار ناراحت‌کننده بود که دوستان ایشان نیز از این واقعه همانند خانواده آن مرحوم به سوگ نشستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که وی به عنوان یک فرهنگی سال‌ها در این کسوت زحمات زیادی را متقبل شد، افزود: یکی از خصوصیات وی برخورد مهربانانه بود که همواره لبخند بر چهره داشت.

وی گفت: حسن‌زاده یکی از چهره‌های سیاسی ولایت‌مدار بود که همواره بر مواضع سیاسی خود پافشاری می‌کرد و اکنون به پاس همه زحمات وی برای تسلای خانواده آن مرحوم در برنامه‌های تشییع و تدفین شرکت خواهیم کرد.

عصر دیروز در محور یاسوج به بابامیدان و در منطقه‌ای که به نام قتلگاه دشت‌روم نام دارد، بر اثر برخورد دو خودروی سمند و پژو با یکدیگر متأسفانه هشت نفر از هموطنان کشته و مجروح شدند که در این میان مرحوم فرج‌الله حسن‌زاده یکی از فوتی‌ها بود.

مراسم تشییع پیکر مدیرکل سابق سیاسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در دولت اصولگرا عصر امروز یک‌شنبه از یاسوج به طرف زادگاهش دشت‌روم تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/2571/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول