اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد برگزاری طرح آرامش بهاری مازندران خبر داد

خدمت‌رسانی 50 مسجد بین‌راهی مازندران به مسافران نوروزی

دبیر ستاد برگزاری طرح آرامش بهاری مازندران از خدمت‌رسانی 50 مسجد بین‌راهی مازندران به مسافران نوروزی خبر داد.

خدمت‌رسانی 50 مسجد بین‌راهی مازندران به مسافران نوروزی

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، از خدمت‌رسانی 50 مسجد بین‌راهی استان به مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: مساجد بین‌راهی مازندران فعالیت خود را همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در استان آغاز کردند.

دبیر ستاد برگزاری طرح آرامش بهاری مازندران بیان کرد: این مساجد در قالب طرح آرامش بهاری برای حضور و استقرار مسافران و مهمانان نوروزی از آمادگی‌های لازم بهره‌مند هستند.

حیدری تصریح کرد: مساجد بین‌راهی مجری طرح آرامش بهاری به امکانات رفاهی برای مسافران تجهیز شدند و در مواقع اذان صبح و ظهر و عصر آماده پذیرایی از مسافران بوده و نماز جماعت نیز در سه زمان اعلام شده اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 80 هزار نسخه بروشور معرفی امامزادگان، ترویج گردشگری اسلامی و ترویج فرهنگ وقف در بین زائران، مسافران و میهمانان نوروزی توزیع شد، افزود: 250 بقعه و امامزاده مازندران مجری طرح آرامش بهاری هستند.

*افزایش خیمه‌های معرفت در مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه 25 خیمه معرفت در امامزادگان شاخص مجری طرح آرامش بهاری مازندران فعالیت می‌کنند، افزود: با توجه به استقبال پرشور زائران و مسافران نوروزی، سه خیمه معرفت دیگر در امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری مازندران افزوده شده است.

حیدری تصریح کرد: غرفه پاسخگویی به مسائل و مشکلات شرعی، غرفه عفاف و حجاب، غرفه قرآن بخوان و جایزه بگیر، غرفه چندرسانه‌ای و... در خیمه معرفت فعالیت می‌کنند.

وی بیان داشت: این سه خیمه معرفت در امامزاده سید محمد(ع) اشکنه کوه رامسر، امامزاده سید قوام‌الدین (ع) تنکابن و امامزاده شیرعلی(ع) تنکابن برپا شده و تعداد خیمه‌ها به 28 خیمه معرفت افزایش یافته است.

انتهای پیام/86031/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول