اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گلزنی برابر ذوب آهن

مهاجم صبای قم صدرنشین جدول گلزنان ماند / عنایتی در آستانه ثبت رکورد

مهاجم تیم صبای قم با گلزنی برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان همچنان در صدر جدول رده‌بندی گلزنان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی ماند.

مهاجم صبای قم صدرنشین جدول گلزنان ماند / عنایتی در آستانه ثبت رکورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پایان هفته سیزدهم از نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در صدر جدول گلزنان لیگ سیزدهم تغییری ایجاد نکرد و غلامرضا عنایتی مهاجم با انگیزه صبای قم همچنان شانس اول کسب آقای گلی این فصل محسوب می‌شود.

غلامرضا عنایتی با 38 سال سن امسال دومین فصل حضور خود در تیم فوتبال صبای قم را سپری می‌کند زیرا پیش از این در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیز عضو صبای قم بود و توانست با زدن 18 گل بهترین گلزن این تیم لقب بگیرد.

در حالی که تاکنون 28 هفته از بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری شده و تنها دو هفته به پایان لیگ سیزدهم باقی مانده است، صبای قم با کسب برتری در دیدار خانگی هفته بیست و هشتم برابر ذوب آهن اصفهان جایگاه دهم جدول رده‌بندی را در اختیار گرفت و صد در صد از خطر سقوط به لیگ دسته اول رها شد، ضمن اینکه بهترین گلزن این تیم یعنی عنایتی همچنان صدرنشین جدول گلزنان است.

غلامرضا عنایتی در حال حاضر قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین فوتبالیست مطرح در بین تمام نفرات صبای قم است و در واقع بهترین مهره این تیم نیز به شمار می‌رود که بعد از درخشش با پیراهن صبای قم در لیگ یازدهم در لیگ امسال نیز یک مهاجم موثر و تعیین‌کننده در ترکیب صبای قم محسوب می‌شود.

این مهاجم با تجربه که در 12 دوره قبلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب سه عنوان آقای گلی تاریخ لیگ برتر در دوره‌های اول، چهارم و پنجم با پیراهن تیم‌های ابومسلم مشهد و استقلال تهران (2 مرتبه) شده و از این نظر رکورددار است، در حال حاضر نیز که لیگ سیزدهم انجام می‌شود با پیراهن صبای قم در صدر جدول گلزنان ایستاده است و چنانچه با پیراهن صبا آقای گل لیگ برتر شود رکورددار تعداد آقای گلی در لیگ برتر ایران خواهد شد.

عنایتی در 28 بازی گذشته برای صبای قم موفق به زدن 13 گل شده و هم‌اکنون بالاتر از سایر رقبای خود در صدر جدول گلزنان جای دارد در حالی که کریم انصاری فرد زننده تنها گل تراکتورسازی تبریز در مقابل فولاد خوزستان با 12 گل در مکان دوم ایستاده است.

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رضا نوروزی مهاجم تیم نفت تهران نیز تک گل برتری تیمش را به استقلال تهران زد تا با 11 گل در مکان سوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد و رقابت برای کسب عنوان آقای گلی همچون رقابت بین تیم‌ها برای قهرمانی و فرار از سقوط در دو هفته پایانی جذاب باشد.

انتهای پیام/78002/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول