اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سوارکاری استان قم:

برگزاری مسابقات پرش با اسب به سوارکاری قم رونق داده است

رئیس هیئت سوارکاری استان قم گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی پرش با اسب به رشته سوارکاری در قم رونق ویژه‌ای داده است.

برگزاری مسابقات پرش با اسب به سوارکاری قم رونق داده است

سعید کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: رشته سوارکاری در دین مبین اسلام و توسط پیامبر اعظم (ص) مورد سفارش قرار گرفته است بنابراین باید به صورت ویژه به این رشته نگاه کرد و امکانات و شرایط خوبی برای توسعه آن فراهم کرد.

وی با بیان اینکه در قم اتفاقات خوبی در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش رشته سوارکاری رخ داده است، اضافه کرد: خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب شهروندان قمی از رشته سوارکاری هستیم و در هر مسابقه‌ای که هیئت برگزار می‌کند علاقمندان زیادی حضور می‌یابند.

رئیس هیئت سوارکاری استان قم در ادامه به برگزاری هفتمین هفته مسابقات پرش با اسب قهرمانی قم بیان داشت: هفتمین هفته مسابقات پرش با اسب قم با حضور برخی از قهرمانان پرش با اسب کشور در رده‌های سوار مبتدی، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وی با بیان اینکه میزبانی این مرحله از مسابقات بر عهده باشگاه سوارکاری چابک قم بود اضافه کرد: رقابت نزدیک و جذابی بین اسب سواران شرکت کننده به انجام رسید و از نفرات برتر این مسابقات در پایان با اهدای جوایز تقدیر به عمل آمد.

کاظمی اظهار داشت: در نتایج به دست آمده در پایان این مسابقات در رده اسب‌های مبتدی محمد کارخانه با اسبی به نام لیلی لند از باشگاه چابک جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: در رقابت سوار مبتدی حسین سعادتمند سوارکار شرکت کننده از باشگاه چابک با اسب دلاور در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه مهدی حسینی دیگر سوارکار باشگاه چابک با اسب اسکای در مکان دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

رئیس هیئت سوارکاری استان قم بیان کرد: در رده سنی نوجوانان این پیکارها علی حیدری با اسب مونالیزا از باشگاه چابک به مقام قهرمانی دست یافت، محمد مومن‌زاده با اسب فونوگراف از باشگاه ماهان رتبه دوم را کسب کرد و یزدان احمدزاده با اسب دلاور از باشگاه چابک در مکان سوم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان هفتمین هفته مسابقات پرش با اسب قهرمانی قم مازیار جمشیدخانی با نیکسون از باشگاه جم تهران به مقام نخست دست پیدا کرد و قهرمان شد در حالی که کامیار وجدانی با کلمبیا از باشگاه شهاب تهران به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و مسعود مکاری‌نژاد از باشگاه ابرش تهران رتبه سوم این پیکارها را به دست آورد.

انتهای پیام/78002/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول