اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مدت 7 ماه فعالیت دولت در سال 92

8 میلیارد دلار طرح‌های کشور از منابع خارجی فاینانس شد

معاون اول رئیس جمهور گفت: در مدت هفت ماه فعالیت دولت در سال 92، میزان 8 میلیارد دلار طرح‌های کشور از منابع خارجی فاینانس شد.

8 میلیارد دلار طرح‌های کشور از منابع خارجی فاینانس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در حاشیه بازدید پروژه‌های محور مواصلاتی هراز و سد مخزنی هراز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: محور مواصلاتی هراز یکی از محورهای مهم و اولویت‌دار دولت بوده که پروژه‌های زیادی در آن در حال اجرا است.

وی بیان داشت: در بحث راه نیز محورهای اصلی چالوس، فیروزکوه و هراز در اولویت است که امیدواریم بتوانیم در محورهای فیروزکوه و هراز با ایجاد چهارخطه کردن در سال‌های 93 و 94 بتوانیم مسافرت‌های ایمن، کم‌خطر و راحت را برای خانواده‌ها و مردم رقم بزنیم.

این مسئول با اعلام اینکه سد هراز نیز یکی از پروژه‌های بزرگ دولت است اظهار داشت:‌ این سد به جهت کشاورزی، تامین آب شرب، آب زراعی و تولید برق ارزش و اهمیت زیادی دارد.

جهانگیری با اشاره به اینکه امیدواریم در تامین مالی خارجی این پروژه اقدام خوبی را با تامین مالی انجام دهیم تا در مدت زمان تعیین شده این پروژه به بهره‌برداری برسد، اذعان داشت: از منابع زیادی در سال‌های گذشته استفاده کردیم و متأسفانه فشارهای ظالمانه‌ای که طی سال‌های اخیر به ملت ایران تحمیل شده بحث تحریم‌ها بوده که روش‌های جدیدی پیش‌بینی کردیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: در برخی از کشورها که منابع‌مان مسدود است با استفاده از آن منابع و روش‌های لازم در هفت ماهه دولت 92 مبلغ 8 میلیارد دلار طرح‌های کشور از منابع خارجی فاینانس شد و به گشایش اعتبار انجامید که در زمینه نیرو، آب، برق، پتروشیمی و دیگر زمینه‌ها استفاده شد.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول