اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:

آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان تصویب شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان تصویب شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن پنج‌شنبه‌شب در بازدید از بیمارستان شهید گنجی ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی سلامتی برای بیماران اظهار داشت: تلاش برای سلامت و تندرستی مردم امر مهمی است که پرسنل مجموعه‌های درمانی در این مسیر اهتمام می‌ورزند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از همه همکاران که در بخش‌های مختلف بهداشت و درمان مشغول به خدمت هستند و تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌کنند قدردانی کرد.

کهن اظهار کرد: نخستین راه برای پیشرفت یک مجموعه داشتن برنامه است و تمامی بخش‌های بهداشت و درمان باید برنامه داشته باشند که اجرایی شود.

وی بیان داشت: این برنامه‌ها باید هر سه ماه یکبار در طول سال پایش و ارزشیابی شوند و یک نسخه به رئیس شبکه ارسال شود و جلسه پرسش و پاسخ در سال آینده سه یا شش ماه یکبار برگزار خواهد شد.

کهن گفت: از سال آینده بازدیدهای منظم وزارتخانه به‌طور جدی انجام می‌شود و جمع آمار و اطلاعات با تجزیه و تحلیل قبل از پایان سال انجام می‌شود.

وی بر نظم و انضباط کاری تاکید کرد و یادآور شد: نظم و انضباط در برنامه نگهبانان و توجیه کامل آنها ضروری است و مرخصی‌ها در سال آینده ذخیره نمی‌شود و هر پرسنل باید مرخصی‌اش را در همان ماه استفاده کند.

وی همچنین بر حفاظت از اموال و اجناس اداری در ایام تعطیل (خاموش کردن دستگاه‌های الکتریکی، قفل و بست ...) مراکز و خانه‌های بهداشت تاکید کرد.

کهن گفت: آموزشی شدن بیمارستان شهید گنجی برازجان مصوب شده و در آینده نزدیک ابلاغ خواهد شد.

وی ابراز داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

در این بازدید تعدادی از کارکنان بیمارستان نیز مشکلات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول