اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مدیریت ارشد از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه کرمانشاه استفاده می‌کند

استاندار کرمانشاه خطاب به نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی استان گفت: مدیریت ارشد استان با تمام توان این آمادگی را دارد که از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای فکری جامعه در جهت توسعه بیش از پیش استان استفاده کند.

مدیریت ارشد از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه کرمانشاه استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با فعالان سیاسی، اجتماعی و جامعه رسانه‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: امیدوارم نام‌گذاری سال جدید زمینه‌ساز حرکت و تلاشی مضاعف برای مسئولان و خدمتگزاران نظام باشد.

به گفته استاندار کرمانشاه، توسعه روزافزون و همه‌جانبه استان کرمانشاه در گرو استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای فکری جامعه است.

رضای‌بابادی خاطرنشان کرد: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه مصوبات ارزشمندی نصیب مردم این استان شد که با توجه به تاکید ایشان مبنی بر کار و تلاش جهشی در استان، بدون شک با اجرای این مصوبات آینده‌ای درخشان پیش‌روی کرمانشاه خواهد بود.

وی خطاب به نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی استان تصریح کرد: مدیریت ارشد استان با تمام توان این آمادگی را دارد که از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای فکری جامعه در جهت توسعه بیش از پیش استان استفاده کند.

وی با بیان اینکه آرامش و همدلی کنونی بین مردم و مسئولان می‌تواند جامعه را بیش از پیش به‌سمت تعالی سوق دهد، گفت: از نمایندگان و فعالان اجتماعی، سیاسی و مطبوعاتی و اساتید دانشگاهی استان انتظار می‌رود که در جهت تثبیت و ماندگاری فضای ایجاد شده از هیچ‌گونه تلاش و کوششی فروگذار نکنند.

استاندار کرمانشاه انتقادات سازنده و مشفقانه و همچنین پیگیری مطالبات مردم از مجموعه مدیریتی استان را از وظایف اصلی اصحاب فکر و اندیشه عنوان کرد.

رضایی‌بابادی دفاع و صیانت از حقوق مردم در زمینه‌های مختلف را از وظایف خود به عنوان نماینده دولت برشمرد و تصریح کرد: تا زمانی که در این مسند قرار دارم، از هرگونه تنش و ناهنجاری در استان که منجر به رکود شاخص‌های توسعه استان گردد‌، جلو‌گیری می‌کنم.

وی به فرمایشات راهگشا و مدبرانه رهبر معظم انقلاب در برهه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: معظم‌له در پایان سال 92 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ و همزمان با سال جدید‌، سال را مزین به سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" فرمودند که مسئولان باید در راستای تحقق و عینیت بخشیدن به شعار سال اقدامات موثر و ارزشمندی انجام دهند.

گفتنی است که در این نشست چندین نفر از نمایندگان احزاب و فعالان مطبوعاتی و همچنین اساتید دانشگاهی به بیان و ارائه نکته نظرات خود در خصوص دغدغه‌ها و پیگیری مطالبات استان پرداختند.

انتهای پیام/2700/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول