اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سنندج:

آمار مسافران نوروزی اسکان‌یافته در پارک‌های سنندج به بیش از 5 هزار مورد رسید

شهردار سنندج گفت: با اسکان 800 مسافر طی شبانه‌روز گذشته، آمار مسافران نوروزی اسکان‌یافته در پارک‌های سنندج به 5 هزار و 750 مسافر رسید.

آمار مسافران نوروزی اسکان‌یافته در پارک‌های سنندج به بیش از 5 هزار مورد رسید

کامیاب شادمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: با اتخاذ تدابیر لازم زمینه رفاه و استفاده هر چه بیشتر مسافران نوروزی از خدمات این سازمان در روزهای باقی‌مانده از تعطیلات را فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته 800 مسافر نوروزی در قالب 160چادر در دو پارک نسیم و ملت این شهرستان اسکان و از خدمات رایگان آنها بهره‌‌مند شدند.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: از روز 28 اسفند ماه تا صبح امروز و در مجموع روزهای سپری شده از تعطیلات 5 هزار و 575 مسافر نوروزی، شب را در دو پارک ویژه میهمانان به روز رساندند.

شادمان در ادامه با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی سنندج آماده خدمت رسانی به شهروندان در روز طبیعت است، گفت: در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان در روز طبیعت برنامه‌ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی افزود: 30 دستگاه اتوبوس که 20 دستگاه از آن متعلق به بخش خصوصی بوده و10 دستگاه هم تحت اختیار این سازمان برای جابجایی شهروندان در روز طبیعت اختصاص یافته است.

شهردار سنندج گفت: این 30 دستگاه اتوبوس در روز طبیعت از ساعت 7 صبح الی 21 شب و در سه محور همدان، کرمانشاه و مریوان آماده جابجایی شهروندان است.

شادمان افزود : این اتوبوس‌ها در این روز می توانند تا 20 کیلومتر از اطراف حومه شهر سنندج تردد کنند و نسبت به جابجایی شهروندان اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه تمام خطوط این سازمان در روز طبیعت در سطح شهر فعال است، گفت: برای خطوط درون شهری هم برنامه‌ریزی شده و در تمامی خطوط سطح شهر هم اتوبوس‌های این سازمان در خدمت شهروندان خواهند بود.

شادمان، استفاده از حمل و نقل عمومی در روز طبیعت را در کاهش ترافیک بسیار موثر دانست و گفت: امید واریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و نظارت بیشتر، بتوانیم در جابجایی شهروندان و خدمت‌رسانی بهتر موجبات رفاه و آسایش شهروندان در این روز را فراهم نماییم.

انتهای پیام/79012/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول