اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد

اسکان بیش از یک‌هزار مسافر در سالن‌های ورزشی کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته یک‌هزار و 413 مسافر نوروزی در سالن‌ها و اماکن ورزشی چهار شهرستان بزرگ این استان اسکان یافتند.

اسکان بیش از یک‌هزار مسافر در سالن‌های ورزشی کردستان

حامد جولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: طی شبانه‌‌روز گذشته 60 مسافر در سالن‌های ورزشی و میهمان‌سراهای متعلق به این مجموعه در شهرستان سنندج اسکان یافتند.

وی افزود: با تدابیری که در سایر ستادها اندیشیده شده است، اکثر مسافران در محل‌های دیگر چون مدارس، هتل‌ها و پارک‌های شهرها اسکان یافته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به تعیین 6 سالن برای میزبانی از مسافران نوروزی گفت: در هر کدام از سالن‌ها 30 تخته چادر برای استفاده میهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

جولایی گفت: طی شبانه‌روز گذشته یک‌هزار مسافر نوروزی در سالن‌های ورزشی شهرستان بانه، 60 نفر در سنندج، 350 نفر در مریوان و سه نفر در سقز اسکان یافته‌اند که مجموع میهمانان اماکن ورزشی در این چهار شهرستان در روز گذشته را به یک‌هزار و 413 نفر رساند.

وی تصریح کرد: سالن‌های ورزشی سنندج به همراه برخی خوابگاه‌های این شهر، همچنان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

جولایی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم توسط ستادهای اسکان در تمامی شهرستان‌ها، روزهای باقیمانده از تعطیلات عید نوروز برای مسافران به بهترین شکل ممکن سپری شود.

انتهای پیام/79012/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول