اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان خبر داد

آغاز اجرای پروژه مدیریت چرای دام در جنوب کرمان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: طرح مدیریت چرای دام در مراتع جنوب استان کرمان از نیمه دوم اسفندماه 92 آغاز شده و تا 20 اردیبهشت‌ماه 93 ادامه دارد.

آغاز اجرای پروژه مدیریت چرای دام در جنوب کرمان

عزیزالله افشارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به فصل رویش علف‌ها در مراتع جنوب استان کرمان و با هدف حفاظت از مراتع، طرح مدیریت چرای دام در مراتع جنوب استان کرمان از نیمه دوم اسفند 92 آغاز شده و تا 20 اردیبهشت 93 ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان بیان داشت: عشایر و روستائیان از کوچ و ورود تا این تاریخ به مناطق ییلاقی و و مراتع خودداری کنند، زیرا در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.

افشارزاده افزود: با توجه به تخریب مراتع به وسیله چرای بی‌رویه دام‌ها، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان تا 20 اردیبهشت ماه امسال چرای دام در مراتع این منطقه را ممنوع اعلام کرده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان با اشاره به آسیب‌های چرای بی‌رویه دام در مراتع، تصریح کرد: با توجه به چرای بی‌رویه دام در مراتع شاهد تخریب منابع طبیعی و مراتع هستیم.

وی در پایان متذکر شد: تلفن 1504 امداد جنگل و مراتع یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

انتهای پیام/80007/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول