اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

مشارکت مردم و مسئولان عامل تحقق پیام رهبری است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: مشارکت ملت متعهد و مسئولان دلسوز عامل اصلی تحقق پیام مقام معظم رهبری است و بدون مشارکت و برنامه‌ریزی این مهم تحقق نخواهد یافت.

مشارکت مردم و مسئولان عامل تحقق پیام رهبری است

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، اظهار کرد: مهم‌ترین عامل موفقیت انقلاب اسلامی توجه به موضوع فرهنگ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی براساس مبانی فرهنگی توانست در دنیا آثاری را به جای بگذارد و جمهوری اسلامی با اتکا به نیروهای درونی و ظرفیت‌های داخلی‌اش که از مهم‌ترین آن‌ها مشارکت مردم است توانست در دنیا مطرح شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از مسئولان خواستند که به فرهنگ و اقتصاد توجه داشته باشند چون اگر مساله فرهنگ با انحرافاتی روبرو شود بستری برای بروز انحراف در تمامی عرصه‌های را فراهم می‌کند.

این مسئول یادآور شد: کم‌کاری در مسئله فرهنگ به معنای ضعف در همه ظرفیت‌هاست و اگر در مسئله فرهنگ عقب‌نشینی انجام گیرد آسیب‌های جبران‌ناپذیری بر بدنه نظام وارد می‌شود.

منتشلو اضافه کرد: بر دستگاه‌های فرهنگی فرض است که تمام توان خود را برای هرچه بیشتر شکوفا کردن فرهنگ به کار گیرند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی آمادگی تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج برای تحقق شعار سال را اعلام کرد و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در این اداره را از اولویت‌های کاری برشمرد و  مشارکت ملت متعهد و مسئولان دلسوز را عامل اصلی تحقق شعار امسال دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به ‌عنوان یک دستگاه فرهنگی موظف است ضمن رصد تهاجم فرهنگی دشمنان ملت، با برنامه‌ریزی اصولی و صحیح نوجوانان و جوانان ایران اسلامی را با نقشه‌های شوم دشمن آشنا سازند  و در این راستا همکاری بیش از پیش با آموزش و پرورش لازم و ضروری بنظر می‌رسد.

وی گفت: امیدواریم سال 93 سال تحقق شعار پیشرفت فرهنگ و اقتصاد با تکیه بر وحدت و همدلی و مشارکت ملت با فرهنگ و انقلابی ایران اسلامی در کنار عزم جدی و راسخ مسئولان دلسوز و زحمتکش و منتخب ملت همیشه در صحنه باشد.

انتهای پیام/79007/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول