اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در دور نخست سفرهای نوروزی

بیش از 4 هزار مسافر در مدارس تنکابن اسکان داده شدند

رئیس اداره آموزش و پرورش تنکابن از اسکان 4 هزار و 560 نفر در مدارس ویژه طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

بیش از 4 هزار مسافر در مدارس تنکابن اسکان داده شدند

علیرضا سعدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تنکابن از اسکان 4 هزار و 560 نفر در مدارس ویژه طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد تنکابن در گردشگری ایام نوروزی و تعطیلات و دیگر روزهای سال این شهرستان با استقبال چشمگیر مسافران از همه نقاط کشور مواجه است.

وی بیان داشت: امسال بر این اساس اقدام به افزایش مدارس ویژه طرح اسکان نوروزی کردیم که در سال گذشته 28 مدرسه در این طرح قرار داشتند.

سعدی‌پور افزود: سال 92 در طرح نوروزی حدود 11 هزار نفر در 28 مدرسه طرح اسکان نوروزی مستقر و ساماندهی شدند و امسال برای تسهیل در امور گردشگران نوروز اقدام به افزایش مدارس از 28 مورد به 33 مدرسه کردیم که با پایان یافتن دور نخست سفرهای نوروزی یک‌ هزار و 140 خانوار در آن اسکان یافتند.

وی تاکید کرد: همه تلاش آموزش و پرورش و همکاران در ستاد اسکان نوروزی علاوه بر میزبانی شایسته از هموطنان، افزایش سطح رضایت‌مندی و ارائه خدمات مطلوب‌تر در حال خدمت بوده و امیدواریم این تلاش‌ها که در سطح قابل قبولی در حال انجام است با پایان یافتن دور دوم سفرهای نوروزی رضایت خاطر همه هم‌میهنانمان را به همراه داشته باشد و از سفر به تنکابن لذت ببرند.

انتهای پیام/86020/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول