اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری مازندران:

اعتبار مطالبات ناجیان غریق تامین شد

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران درباره مطالبات ناجیان غریق که تاکنون پرداخت نشد، گفت: اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات ناجیان غریق تامین شد.

اعتبار مطالبات ناجیان غریق تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی شادمان پیش از ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران درباره پیگیری برای اجرای مناسب طرح دریا در مازندران اظهار داشت: براساس جلسه‌ای برای ساماندهی طرح دریا در مازندران داشتیم مسئولیت طرح دریا تا مشخص شدن وضعیت کامل طرح دریا برعهده فرمانداران گذاشته شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری طرح دریا در سه سطح عادی، متوسط و خرد برگزار می‌شود و اداره اجتماعی استانداری مازندران طرح مورد نظر برای اجرای این طرح را ارائه کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران در بازدید که قبل از برنامه‌ریزی برای طرح دریا داشتیم، از وضعیت مناسبی برخوردار نبودند ولی در حال حاضر زمینه تغییر وضعیت آنها ایجاد شد.

این مسئول درباره مطالبات ناجیان غریق که تاکنون پرداخت نشد، گفت: اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات ناجیان غریق تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: مطالبات ناجیان غریق در روزهای آخر به خزانه واریز شد و قرار است تربیت‌بدنی به حساب ناجیان غریق پرداخت کند.

 شادمان میزان مطالبات ناجیان غریق را حدود 450 میلیون تومان اعلام کرد.

وی درباره برنامه سال‌جاری ناجیان غریق گفت: برنامه‌ریزی برای حضور موثر ناجیان غریق در کنار سواحل از هم‌اکنون در دستور کار قرار دارد و قرار است بعد از تعطیلات نشست مشترکی با ناجیان غریق برگزار کنیم که در سال جاری در موعد مقرر دستمزد ناجیان غریق پرداخت شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران بیان داشت: استفاده از دریا توسط همه مردم ایران انجام می‌شود و برای ایمن کردن دریا برای شنا نیازمند اعتبار ملی هستیم که در این نمایندگان مجلس نیز پیگیری این امور هستند.

وی در پایان گفت: برای اجرای طرح مناسب دریا سازمان عمران سواحل باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/86004/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول