اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی کشور خبر داد

تشکیل 31 هزار فقره پرونده تخلف در عید 93

رئیس ستاد کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی کشور با اشاره به تعزیر 78 میلیارد ریالی متخلفان در نوروز امسال از تشکیل 31 هزار و 200 فقره پرونده تخلف توسط تعزیرات حکومتی در طرح کشیک نوروزی امسال در سطح کشور خبر داد.

تشکیل 31 هزار فقره پرونده تخلف در عید 93

علی جواهری پس از بازدید از اماکن اقامتی، صنفی و پذیرایی مازندران در تعطیلات نوروز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: مازندران یکی از استان‌های گردشگرپذیر کشور است و به همین منظور بازرسی و بازدیدی از واحدهای صنفی به ویژه رستوران‌های بین راهی از لحاظ بهداشتی، قیمت و کالاهایی که ارایه می‌کنند، داشتیم.

وی ادامه داد: در این بین به برخی از واحدها تذکرات لازم داده شد تا نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند و اگر با بازدیدهای مجدد در آینده موارد تذکر داده شده رفع نشد مجبوریم برابر قانون عمل کنیم.

رئیس ستاد کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی کشور با اشاره آماری به فعالیت این ستاد در ایام تعطیلات نوروز و دور نخست سفر تصریح کرد: طرح نظارتی کشیک نوروزی تعزیرات حکومتی کشور از 17 اسفند ماه 92 کار خود را آغاز کرده و تا پایان پانزدهم فروردین سال جاری این فعالیت‌ها ادامه دارد.

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی یادآور شد: با احتساب تعداد پرونده‌های سابق، تا ششم فروردین امسال 47 هزار پرونده رسیدگی شد.

این مسئول متذکر شد: البته در مدت زمان طرح کشیک نوروزی 31 هزار و 200 فقره پرونده تشکیل شده و وارد تعزیرات حکومتی کشور شد که از این تعداد 29 هزار و 600 فقره رسیدگی و در نهایت منجر به صدور رای شد.

به گفته جواهری، تاکنون در طرح کشیک نوروزی امسال متخلفان 78 میلیارد ریال تعزیر و مجازات شدند.

انتهای پیام/86012/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول