اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پیروزی برابر ذوب آهن مطرح شد

مذاکرات مرفاوی با مسئولان صبا برای حضور در لیگ چهاردهم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم از انجام مذاکرات ضمنی با مسئولان باشگاه صبا برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

مذاکرات مرفاوی با مسئولان صبا برای حضور در لیگ چهاردهم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مذاکره عبدالصمد مرفاوی با مسئولان باشگاه صبای قم برای بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موضوعی بود که اصحاب رسانه بعد از پایان بازی صبای قم و ذوب آهن اصفهان از سرمربی فعلی صبا جویا شدند.

مرفاوی که از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار حساس خانگی از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل ذوب آهن اصفهان به شدت راضی بود در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر احتمال همکاری در فصل آینده لیگ برتر با صبای قم تصریح کرد: در این خصوص هنوز نمی‌توانم به صراحت بگویم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی ادامه داد: هنوز دو بازی دیگر تا پایان لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های کشور پیش رو داریم و تمام فکر و ذکر من و همکارانم این است که بتوانیم در مصاف با تیم‌های مس کرمان و سایپا البرز بهترین نتیجه را کسب کرده و جایگاه خود را در جدول ارتقاء بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: برای فصل آینده بازی‌های لیگ برتر فوتبال هنوز زود است که تصمیم گیری کنیم اما واقعیت است که به صورت ضمنی با مسئولان باشگاه گفت‌وگوهایی داشته ایم ولی هنوز چیزی قطعی و صد در صد نشده است.

وی یادآور شد: من در دو فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در قم بوده‌ام و شناخت خوبی از محیط قم و تیم صبا دارم اما هنوز نمی‌دانم که چه اتفاقی برای لیگ آینده رخ می‌دهد و در حال حاضر هدفم موفقیت صبا در بازی‌های آتی است.

مرفاوی موضوع همکاری یا عدم فعالیت در تیم صبای قم برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را به بعد از دو بازی آینده صبا موکول کرد و عنوان داشت: ما در دو بازی هفته‌های 29 و 30 لیگ برتر برابر مس کرمان و سایپا البرز هم به دنبال سه امتیاز هستیم.

وی عنوان داشت: به نظر من الان که به مکان دهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر رسیده‌ایم، این شانس را داریم که رتبه تیم فوتبال صبای قم در پایان بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را تک رقمی کنیم.

انتهای پیام/78002/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول