اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

بازی کاملا در اختیار ما بود / صبا از فرصت‌ها بهره برد

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در دیداری که تیم ذوب‌آهن کاملا سوار بر جریان بازی بود تیم صبا توانست از فرصت‌های گلزنی به خوبی بهره ببرد.

بازی کاملا در اختیار ما بود / صبا از فرصت‌ها بهره برد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن استکی پنج‌شنبه شب بعد از پایان مسابقه تیمش با ذوب آهن اصفهان به جای فیروز کریمی سرمربی این تیم به نشست خبری آمد و در حضور خبرنگاران با اشاره به اتفاقات رخ داده در این دیدار بیان داشت: بازی خوبی بود و به نظر من کنترل کننده تمام جریان بازی ما بودیم اما متاسفانه باز هم بدشانسی‌ها گریبانگیر تیم ما شد.

وی ادامه داد: در دیداری که احاطه کامل بر توپ و میدان داشتیم متاسفانه از فرصت‌های گلزنی هرگز خوب استفاده نکردیم ولی در مقابل این تیم صبای قم بود که از فرصت‌های خود خوب بهره برد و متاسفانه با اشتباهاتی که ما داشتیم به گل رسید.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز کرد: به نظر من هم خط دفاعی ما خوب کار کرد و هم هافبک‌های ما توانستند موقعیت‌های خوبی برای مهاجمان تیم ایجاد کنند اما در روزی که هرگز بخت و اقبال با ما یار نبود نتوانستیم به نتیجه برسیم.

وی عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را انجام داده بودیم تا تیم از هر نظر برای دیدار حساس خارج از خانه هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل صبای قم به آمادگی برسد اما متاسفانه یک سری اتفاقات که در زمین مسابقه رخ می‌دهد دیگر در کنترل ما نیست و این بازیکنان هستند که باید نهایت دقت را انجام بدهند.

استکی با گلایه از عملکرد دروازه‌بان تیمش در این دیدار اظهار کرد: متاسفانه میاتوویچ در صحنه گل اول تیم صبای قم خروج بسیار اشتباهی از دروازه داشت و ما به سادگی روی آن صحنه گل خوردیم تا عجله برای زدن گل مساوی کار دستمان بدهد.

وی با اشاره به گل دوم تیم صبای قم در این دیدار عنوان کرد: به نظر من آن صحنه باید کمک داور آفساید اعلام می‌کرد چون بازیکن صبا در خط آفساید بود با این حال باز هم این مدافعان ما بودند که کم دقتی کردند و اجازه دادند که آن اتفاق بیافتد.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد: ما دو بازی دیگر تا پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در پیش داریم و اگر چه معتقدم ما نباید اینجای جدول باشیم اما حالا که بر حسب اتفاقات این موضوع رخ داده به نظر من با آمدن فیروز کریمی می‌توانیم از دو بازی آینده با دست پر از میدان خارج شده و همچنان در لیگ برتر بمانیم و برای فصل آینده تیم قوی‌تری تشکیل بدهیم.

انتهای پیام/78002/ع30/ظ1004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول