اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام(ره) گامی برای پیاده راه کردن چهارباغ است

شهردار اصفهان گفت: ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام(ره) گامی برای پیاده راه کردن چهارباغ است.

ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام(ره) گامی برای پیاده راه کردن چهارباغ است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، سید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه بازدید از باغ فدک به عنوان پایگاه رسمی ستاد گردشگری شهرداری اصفهان با اعلام این مطلب و ضمن تبریک ایام نوروز به شهروندان و مسافران اظهار کرد: تسهیلات لازم برای اسکان مسافران در شهر فراهم شده است و امیدواریم میزبان خوبی برای پذیرایی از میهمانان نورزی باشیم.

وی با اشاره به عملکرد ستاد تسهیلات گردشگری شهرداری اصفهان اذعان کرد: اصل و نیت عملکرد ستاد گردشگری شهرداری کار بسیار خوبی است.

شهردار اصفهان بیان کرد: هرساله به دنبال افزایش ارتقای کیفیت در ارائه تسهیلات به مسافران هستیم به طوری که طی ده سال گذشته اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

سقاییان نژاد افزود: هرچه انسجام، برنامه‌ریزی، همدلی و اخلاق بین افراد وجود داشته باشد خدمات بهتری را ارائه خواهیم داد.

شهردار اصفهان تاکید کرد: در سال جاری شاهد آرامش بیشتری در شهر و بین مسافران هستیم و فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شده ولی تا نقطه ایده آل فاصله داریم و باید قدم‌های بلندتری برداریم که خوشبختانه این همت در شهر و بین مسئولین شهر به خصوص در شهرداری و حوزه خدمات شهری وجود دارد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه زیربنای فعالیت ستاد تسهیلات گردشگری زیربنای حرکت‌های مردمی است تصریح کرد: امسال سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است که بحث اقتصاد و فرهنگ وابسته به مردم است، لذا باید روحیه همکاری و حرکت جهادی را گسترش دهیم و این مهم در همه امور فرهنگ‌سازی شود.

وی گفت: افرادی که در این ستاد فعالیت می‌کنند تمام وقت خود را در جهت خدمت به مسافران گذاشته‌اند که تمرینی برای مدیریت جهادی است به طوری که ارگان‌های مختلفی در این ستاد فعالیت دارند که برای خدمت به مردم فعالیت می‌کنند که اگر با نیت خالص باشد تبلور آن مدیریت جهادی است.

شهردار اصفهان ادامه داد: از نظر خودکفایی و اقتصادی نیز اگر نیازهای اولیه سفر برای مسافران باشد صرفه‌جویی و قناعت را حاصل می‌کند که این مهم نیز در مباحث فرهنگی متبلور می‌شود.

سقاییان نژاد عنوان کرد: در حال حاضر وارد بهار می‌شویم. قبل از بهار پاییز و زمستان است و تا برگ‌ریزان انجام نشود و زمستان سخت و سرد طی نشود وارد بهار نمی‌شویم. اگر بخواهیم وارد بهار شویم باید با طاغوت‌های وجودی مبارزه کرد.

وی بیان داشت: باید برای شکفتن و جوانه زدن آماده شد و باید در یک چارچوب حرکت کرده و به ریسمان الهی چنگ بزنیم و از ظلمت به سمت نور حرکت کنیم لذا اگر وجود نورانی شود چشم، گوش و قضاوت‌ها نیز نورانی می‌شود و رنگ خدایی می‌گیرد که هیچ رنگی بهتر از رنگ خدایی نیست که باعث ایجاد همدلی، هم‌نوایی، دوستی و وحدت می‌شود و در پرتو آن می‌توان با سختی‌ها مقابله کرد.

شهردار اصفهان افزود: آرامش، صداقت، پاکی و همدلی ثمره آن است که باید با استقامت در این راستا حرکت کرد و فرامین رهبری را عملیاتی کرد.

انتهای پیام/2301/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول