اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

بخش دیالیز بیمارستان نوشهر نیازمند توجه ملی است

فرماندار نوشهر گفت: امکانات و بضاعت بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی نوشهر کم است و نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی و استان است تا بتوان خدمات بهتری ارائه کرد.

بخش دیالیز بیمارستان نوشهر نیازمند توجه ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، پیش از ظهر امروز فرماندار نوشهر به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان و برخی از مسئولان شهرستانی ضمن عیادت از بیماران دیالیزی و تبریک سال جدید به آنها، از وضعیت دیالیز بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر بازدید کردند.

فرماندار نوشهر در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: امکانات و بضاعت بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی نوشهر کم است و نیاز به توجه ویژه دارد.

محمدعلی قمی‌اویلی اظهار داشت: با توجه به اینکه در ایام نوروز قرار داریم و مسافران و مسافران و میهمانان زیادی نیز به نوشهر سفر کردند که در بین آنها بیماران نیازمند به دیالیز نیز وجود دارد بنابراین امکانات دیالیزی در نوشهر نه تنها جوابگوی بیماران بومی نیست بلکه با حضور مسافران در ایام نوروز و تعطیلات تابستانه این شرایط سخت‌تر نیز می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی در ایام نوروز تصریح کرد: ارائه خدمات دیالیزی به بیش از 200 مسافر و گردشگر غیربومی از ابتدای نوروز 92 تا به امروز نشان دهنده آن است که شهرستان نوشهر خدمات ملی ارائه می‌دهد اما امکانات و زیرساخت‌هایش در حد شهرستانی است و بنابراین بخش درمانی و به ویژه دیالیز نیازمند توجه ویژه مسئولان ملی و استان را می‌طلبد تا بتوان خدمات بهتری ارائه کرد.

فرماندار نوشهر بیان داشت: تا آنجایی که در بضاعت شهرستان باشد از هیچ کوششی برای رفع مشکلات در این حوزه دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش فارس، در این دیدار از سوی فرمانداری شهرستان نوشهر هدایا و لوح سپاس به جهت قدردانی از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند پرسنل و پرستاران بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر اهدا شد.

انتهای پیام/86019/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول