اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

رویکرد فرهنگی در آموزش و پرورش باید برجسته شود

فرماندار شهرستان نمین گفت: در سالی که مزین به سیاست و اقتصاد همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی است باید رویکرد فرهنگی جلوه خاص و متفاوت پیدا کند.

رویکرد فرهنگی در آموزش و پرورش باید برجسته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی اعضای شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان نمین در سال تحصیلی 93-92 در مسیر تحول بنیادین گام‌های بلندی بر داشته و نقش برجسته ای از لحاظ عملکرد داشته و با عمل موفق در تمامی حوزه ها برترین دستگاه و مهمترین دستگاه اجرایی شهرستان بوده است.

وی با اشاره به تحول بنیادین در آموزش و پرورش، تحقق این امر در شهرستان نمین را شایسته تقدیر توصیف کرد و اتمام پروژه های نیمه تمام، هوشمندسازی مدارس را از اولویت برنامه های سال 93 در این منطقه اعلام کرد.

فرماندار شهرستان نمین در ادامه از عملکرد اسکان فرهنگیان ابراز خرسندی کرد و افزود: عملکرد آموزش و پرورش در اسکان نوروزی هم از لحاظ تجهیز و هم از لحاظ رضایتمندی میهمانان قابل تقدیر است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز در این دیدار ضمن تبریک آغاز سال 1393 به تمامی فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها، آموزش و پرورش را مهمترین جایگاه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال جدید عنوان کرد.

فرهاد شریفی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب در سال جدید که به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است خاطرنشان کرد: عزم ملی نیازمند نیروی انسانی کارآمد و دارای مهارت های لازم بوده که در این راستا نظام مقدس تعلیم و تربیت تأثیرگذارترین نقش و جایگاه را برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و روز آمد برای کسب مهارت ایفا می کند.

وی در ادامه گزارشی در خصوص عملکرد آموزش و پرورش برای تحقق مؤلفه های تحول بنیادین، استقرار نظام جدید 3-3-6، هوشمندسازی مدارس ارائه داد و تلاش برای ایجاد فضای آرام و با نشاط در تعلیم و تربیت و رضایتمندی فرهنگیان و دانش آموزان را از اهداف اصلی آموزش و پرورش در سال 93 عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نمین در پایان با ارائه گزارشی از روند اسکان نوروز فرهنگیان در سال 93، خدمت بی منت به فرهنگیان را یک افتخار بزرگ برای خادمان شهرستان عنوان کرد و از فرهنگیان و بازنشستگان سراسر کشور برای حضور در این شهرستان دعوت کرد.

انتهای پیام/62005/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول