اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

اردوهای راهیان نور از اهرم‌های تأثیرگذار در برابر جنگ نرم است

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اردوهای راهیان نور یکی از اهرم‌های کارآمد و تاثیرگذار در برابر جنگ نرم دشمنان است.

اردوهای راهیان نور از اهرم‌های تأثیرگذار در برابر جنگ نرم است

سید جعفر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور هر سال با حضور زائران و علاقه‌مندان در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور در طول سال‌های گذشته در مناطق عملیاتی کشورمان آغاز شده است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بهترین کار فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان انقلاب برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه زمانی که زائران وارد مناطق عملیاتی می‌شوند با یک فضای معنوی و دینی مواجه می‌شوند، افزود: فضای مذهبی موجود در مناطق عملیاتی سبب می‌شود زائران از فضای معنوی سرشار از عشق به خداوند متعال، معنویت به نحو احسن استفاده کنند.

موسوی با بیان اینکه ملت ایران روز به روز برای افزایش مقابله با جنگ نرم دشمنان تلاش می‌کنند، گفت: این فعالیت‌ها و اقدامات برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی ابراز داشت: شاید به تنهایی حضور زائران در مناطق عملیاتی تاثیر مثبتی نداشته باشد اما قطعا حضور متداوم با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی تاثیر بسزایی بر زائران دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به برنامه‌های مختلف فرهنگی در نظر گرفته شده برای زائران اشاره کرد و متذکر شد: رزمایش‌های شبانه برای زائران اجرا می‌شود و این برنامه‌ها تداعی کننده عملیات‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

این مسئول برنامه حضور زائران در معراج شهدا را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته اعلام کرد و یادآور شد: برنامه معراج شهدای اهواز برای زائران حاضر در مناطق عملیاتی جنوب کشور اجرا می‌شود.

موسوی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدا به معراج انتقال داده می‌شدند و سپس به ترتیب به شهرهای خود منتقل می‌شدند.

وی با بیان اینکه برنامه عزاداری و سینه زنی با حضور زائران و مداحان برگزار می‌شود، اظهار داشت: کتاب و بروشور شهدا، تاریخچه و زندگی نامه شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس در بین زائران توزیع می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با بیان اینکه اردوهای راهیان آرام آرام از حالت کاروان‌های اردویی خارج شده و به صورت خانوادگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مناطق عملیاتی به مناطق زیارتی تبدیل شده و مردم با هزینه شخصی خود در این مناطق حضور می‌یابند.

این مسئول اذعان داشت: اردوهای راهیان نور یکی از اهرم‌های کارآمد و تاثیرگذار در برابر جنگ نرم دشمنان است.

موسوی در ادامه با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور استان زنجان از شهرستان‌های ایجرود، خدابنده، ماهنشان و طارم برگزار شده است، تصریح کرد: زائران استان زنجان دیروز در کنار دیگر زائران در سخنرانی مقام معظم رهبری حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه زائران از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی شلمچه، طلائیه، اروندکنار، فکه و...بازدید می‌کنند، تصریح کرد: رزمایش شبانه «رهاورد سرزمین نور» دیشب با حضور زائران در پادگان شهید محلاتی برگزار شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان اذعان داشت: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف باعث آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با آرمان‌های شهدا و امام خمینی (ره) شود.

انتهای پیام/73008/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول